hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| اتصال متروی کرج به فرودگاه پیام بررسی می‌شود

البرز| اتصال متروی کرج به فرودگاه پیام بررسی می‌شود

عضو شورای شهر کرج با اشاره به مشکل راه‌های دسترسی فرودگاه پیام، گفت: اتصال متروی کرج به این فرودگاه در اولویت قرارگرفته و بررسی می‌شود.


محمدحسین خلیلی اردکانی ضمن بازدید از فرودگاه پیام، اظهار کرد: نقش این فرودگاه در رونق اقتصادی شهر کرج بر کسی پوشیده نیست.

او به مسافربری شدن فرودگاه پیام اشاره کرد که می‌تواند منجر به توسعه گردشگری شهر کرج باشد و گفت: با توسعه این فرودگاه می‌توانیم شاهد ایجاد درآمدهای پایدار در استان البرز به‌ویژه کلان‌شهر کرج باشیم.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری به مشکلات این فرودگاه ازجمله مشکلاتی که در حوزه راه‌های دسترسی وجود دارد اشاره کرد و افزود: ازآنجایی‌که احداث بلوار مدنظر مسئولان فرودگاه است، باید گفت؛ با توجه به مشکلات نقدینگی شهرداری کرج و نیاز مبرم پروژه‌های مترو و بزرگراه شمالی به منابع مالی نمی‌توان پروژه کلان دیگری تعریف کرد اما می‌توان اتصال فرودگاه به ایستگاه‌های متروی کرج را در اولویت قرارداد.

خلیلی اردکانی در ادامه به دغدغه مسئولان فرودگاه پیام درباره وجود حلقه دره در این منطقه و بوی نامطبوعی که باعث آزار شهروندان می‌شود، اشاره کرد و گفت: جابه‌جایی حلقه دره در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست و از طرفی نیز هزاران تن زباله و پسماند در حلقه دره مدفون‌شده که چالشی زیست‌محیطی و بهداشتی به‌حساب می‌آید.

او با اشاره به وجود مشکلات اعتباری که شهرداری کرج با آن دست‌به‌گریبان است، گفت: ناگزیر هستیم که پروژه‌ها را اولویت‌بندی کنیم، برای مثال پروژه متروی کرج از ۱۴ سال گذشته تاکنون نه‌تنها توفیقی در احداث خطوط شش‌گانه مصوب نداشته بلکه پیشرفت فیزیکی پروژه محدود به ۳۰ درصد آن‌هم صرفا در خط ۲ است.

عضو شورای شهر کرج به مسئولان فرودگاه پیام وعده داد که در مباحث خدماتی و آنچه نیازهای کوتاه‌مدت فرودگاه پیام است از سوی شهرداری کوتاهی نمی‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد