hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > قیمت مسکن امروز اصفهان ۵ اسفند + جدول

قیمت مسکن امروز اصفهان ۵ اسفند + جدول

قیمت مسکن در منطقه ۶ شهرداری اصفهان ( محدوده خیابان آبشار) هر متر ۳۵ تا ۹۳ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز اعلام شده است، همچنین مبلغ اجاره در این منطقه ۳۵ میلیون تومان رهن برای خانه ای با متراژ ۷۰ متر اعلام شده است.

بر اساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلانشهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۳۵ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان آبشار سوم تا متری ۹۳ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان آبشار اول می‌رسد.

در این منطقه خانه‌های با ۱۴ متر تراس، دید کامل رودخانه و کوه صفه، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی با قیمت‌های بیش از ۱۰ میلیارد تومان ارائه شده و برای خانه‌هایی که در کنار رودخانه زاینده‌رود قرار گرفته است تا ۳۱ میلیارد تومان نیز می‌رسد.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های غیر نوساز، مبلغ هر متر ۳۴ میلیون تومان برای خانه‌ای با قدمت بیش از ۲۸ سال در خیابان آبشار اول و هر متر ۲۴ میلیون تومان برای خانه‌ای با قدمت ۸ سال در الهیه اعلام شده است.

در این منطقه قیمت خانه‌های نوساز و قدیمی تفاوت چندانی نداشته و کمترین مبلغی که برای فروش یک خانه ارائه شده است ۴ میلیارد تومان است.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی ۷۰ متری در خیابان آبشار سوم ۳۵ میلیارد تومان اجاره و مبلغ ۲۵۰ هزار تومان رهن است و برای یک واحد ۱۳۰ متری در خیابان آبشار دوم مبلغ رهن ۵۰ میلیون تومان و اجاره هر ماه ۴ میلیون تومان اعلام شده است. کمترین مبلغ رهن و اجاره اعلام شده در این منطقه نیز برای خانه‌ای با متراژ ۱۴۳ متری اعلام شده که مبلغ رهن آن ۷۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

در این منطقه منازلی با رهن کامل به قیمت ۴۰۰ میلیون تومان تا ۳ میلیارد تومان نیز در دفاتر مشاور املاک ارائه شده است.

نوع و متراژقیمت رهن و اجاره
۷۰ متری آبشار سومقیمت اجاره: ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان / ‏‬ ۳۵ میلیون تومان رهن
۱۳۰ متری آبشار دومقیمت اجاره: ماهیانه ۴ میلیون تومان / ‏‬ ۵۰ میلیون تومان رهن
۱۴۳ متری آبشار سومقیمت اجاره: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۷۰ میلیون تومان رهن
برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.
منطقهقیمت خرید
محدوده آبشار (نوساز)متری ۳۵ تا ۹۳ میلیون تومان
محدوده آبشار اول (قدمت ۲۸ سال)متری ۳۴ میلیون تومان
محدوده الهیه (قدمت ۸ سال)متری ۲۴ میلیون تومان
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد