hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خودروهای غیربومی اجازه ورود به اصفهان را ندارند

خودروهای غیربومی اجازه ورود به اصفهان را ندارند

سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: وضعیت برخی شهرها با ورود به موج چهارم در حال تغییر است اگر شدت شیوع بیماری کرونا زیاد باشد قطعاً سفرهای نوروزی را نخواهیم داشت اما اگر گرفتار موج چهارم نشویم در حد رزرو هتل‌ها و اقامتگاه‌ها می‌توانیم مسافر بپذیریم.
حجت الله غلامی ، اظهار کرد: در حال حاضر تنها شهرستان نارنجی استان اصفهان اردستان است و شهرستان نطنز از وضعیت نارنجی به زرد تغییر وضعیت داده است، دیگر شهرستان‌های استان در وضع آبی و زرد هستند.
وی افزود: محدودیت‌ها برای مناطق زرد اعمال می‌شود و در مناطق زرد رفت و آمد بین شهرستان‌ها بلامانع است و تردد بین شهرستانی آزاد است.
سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان تصریح کرد: خودروهای غیربومی همه شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی اجازه ورود به استان اصفهان را ندارند بنابراین در مبادی ورودی اصفهان همه این خودروهای غیربومی شهرهای نارنجی و قرمز متوقف و برگشت داده می‌شوند، این موضوع در ۱۰ ورودی استان اصفهان اعمال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در شهرهای خوزستان که ۱۱ شهر این استان قرمز است همچنین شهرهای استان‌های شمالی شامل مازندران، گلستان، گیلان اجازه ورود خودروهای غیربومی به این شهرها داده نمی‌شود بنابراین شهروندان نباید به این مناطق سفر کنند.
غلامی اظهار کرد: مرز ایران و عراق به طور کامل بسته شده و سفر به عتبات عالیات هم از مرزهای زمینی ممنوع است و باید از مراجعه به استان خوزستان و مرزهای کشور خودداری کنند.
وی در خصوص صدور مجوز سفر گفت: برای سفرها مراکزی که قابلیت پذیرش دارند باید از بهداشت و درمان تأیید شود، اما وضعیت برخی شهرها با ورود به موج چهارم در حال تغییر است اگر شدت شیوع بیماری کرونا زیاد باشد قطعاً سفرهای نوروزی را نخواهیم داشت اما اگر گرفتار موج چهارم نشویم در حد رزرو هتل‌ها و اقامت گاه‌ها می‌توانیم مسافر بپذیریم.
سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: موضوع سفرهای نوروزی در جلسات بعدی ستاد کرونا بررسی می‌شود اما برای سفر به دیگر استان‌ها مطابق با ظرفیت هتل‌های آنها با رزروی که افراد انجام می‌دهند می‌توانند به سفر بروند و یکی از مجوزهای ورود به استان‌ها رزور هتل است و برای نوروز اگر رزرواسیون هتل‌ها را نداشته باشند اجازه ورود به دیگر استان‌ها را نخواهند داشت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد