hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > منع تردد خودروهای غیربومی در بوشهر/ ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی

منع تردد خودروهای غیربومی در بوشهر/ ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان اسفند ماه خبر داد و گفت: تردد خودروها شخصی با پلاک غیر بومی ممنوع است.
سرهنگ قدرت الله کشکولی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی اظهار داشت: با تدابیر صورت گرفته در این طرح، موتورسیکلت‌های رسوبی که در سال‌های ۹۰ تا ۹۸ در پارکینگ‌ها توقف داشته‌اند با رفع موانع و ایجاد شرایط خاص ترخیص می‌شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این اقدام گامی در راستای خدمات دهی و احقاق حقوق شهروندان و توسعه سرمایه اجتماعی است.
وی افزود: مهلت اجرای این طرح در پایان بهمن ماه به اتمام رسید، اما با توجه به استقبال و اقدام مالکان موتورسیکلت‌ها برای آزادسازی وسایل نقلیه خود و بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح تا پایان اسفند ۹۹ تمدید شد.
کشکولی با اشاره به اینکه در این طرح تسهیلات ویژه ای برای رعایت حال شهروندان و تسهیل و تسریع در فرایند ترخیص در نظر گرفته شده است، افزود: بر این اساس امکان ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی بدون پلاک، بدون بیمه نامه، فاقد گواهینامه و همچنین تقسیط جرایم فراهم شده است.
وی خاطر نشان کرد: توصیه پلیس به مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌هایی که تا قبل از سال ۱۳۹۹ توقیف و در پارکینگ نگهداری می‌شوند؛ این است که در بازه زمانی تعیین شده با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و از فرصت ایجاد شده برای ترخیص موتورسیکلت خود استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از ممنوعیت تردد خودروها شخصی با پلاک غیر بومی خبر داد و گفت:  تردد خودروها شخصی با پلاک غیر بومی به شهر بوشهر ممنوع است و متخلفان از این مقررات مبلغ ۵۰۰ هزارتومان جریمه خواهند شد.
وی افزود: تردد شبانه در شهرستان های استان اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا سه بامداد ممنوع است و متخلفان از این امرنیز با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی مواجه خواهند شد.
کشکولی تصریح کرد: در سه روز پایانی هر هفته، تا آخر سال جاری ورودی های استان به شدت کنترل می‌شود و از ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان جلوگیری خواهد شد و برای کسانی که به ضوابط ابلاغی  و تعیین شده و سلامت عموم بی توجه باشند برابر قانون جریمه لحاظ خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد