hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > 350 راهدار در جاده هاي مازندران مستقر هستند

350 راهدار در جاده هاي مازندران مستقر هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران عنوان نمود : با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان در طول روزهای آینده ، راهداران اين اداره كل با استقرار در مناطق برفگير و كوهستاني ، آمادگی کامل برای اجرای  عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده های کوهستانی را دارند.

به گزارش پایگاه خبری هم وطن، مهندس عباسعلی نجفی ضمن اعلام اين مطلب گفت : اين اداره كل به منظور حفظ ايمني جاده ها و تردد روان وسايل نقليه و جلوگيري از بروز سوانح رانندگي با كليه امكانات  و اكيپ هاي راهداري خود آمادگي كامل براي عمليات راهداري را دارد. 

وي اظهار داشت: در حال حاضر33 اکيپ راهداري در قالب 250 ماشين و 350 راهدار در محورهاي مواصلاتي استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران استان طول محورهاي برفگير مازندران را ۳7۰۰ کيلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر 22 راهدارخانه در محورهاي مواصلاتي استان مجهز  و آماده سرويس دهي به مسافران و در راه ماندگان است. 

مهندس نجفی ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است ، خاطر نشان ساخت: با توجه به كاهش دما و بارش برف در سطح محورهاي كوهستاني به كليه رانندگاني كه قصد تردد از محورهاي كوهستاني را دارند توصيه مي شود ضمن رعايت قوانين و مقرارت ، تجهيزات و امكانات ايمني از جمله زنجير چرخ را همراه داشته باشند. 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد