hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فرش دستباف اردبیل در دنیا بی‌نظیر است

فرش دستباف اردبیل در دنیا بی‌نظیر است

 رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: فرش دستباف اردبیل می‌تواند به عنوان زینت‌بخش خانه‌های ایرانی معرفی شود چرا که این نوع فرش در اردبیل در دنیا بی‌نظیر است و بدون شک با داشتن طرفداران زیاد در سراسر دنیا می‌تواند به برند موفقی تبدیل شود.
 فرحناز رافع صبح امروز در دیدار با فرماندار اردبیل اظهار داشت: اردبیل دارای ظرفیت‌های بالایی در تولید فرش دستباف است که نیاز است در این زمینه حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان فرش انجام یابد و تسهیلات لازم و مورد نیاز به آنان ارائه شود.
وی بیان کرد: اشتغال‌زایی مناسب در صنعت فرش دستباف یکی از اهداف ویژه‌ و جزو برنامه‌های مهم است که در این زمینه با زیرپوشش قرار دادن بیمه شدگان درصدد هستیم تا اقدامات حمایتی لازم را از آنان انجام دهیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.
فرماندار اردبیل ادامه داد: فرش دستباف اردبیل می‌تواند به عنوان زینت‌بخش خانه‌های ایرانی معرفی شود چرا که این نوع فرش استان اردبیل در دنیا بی‌نظیر است و بدون شک با داشتن طرفداران زیاد در سراسر دنیا می‌تواند به برند موفقی تبدیل شود که این موضوع در نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.
امامی‌یگانه ادامه داد: علی‌رغم تحریم و وضعیت کرونایی همچنان میزان صادرات نسبت به سال‌ گذشته افزایش قابل توجهی یافته و این موضوع نشان از اهمیت و کیفیت بالای فرش دستباف اردبیل در بین مردم خارج از کشور دارد که باید در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی این مهم اقدامات لازم انجام یابد.
وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و اتخاذ تصمیمات مناسب در این زمینه بتوانیم مشکلات حوزه و صنعت فرش را برطرف کرده و به تمامی اهداف خود در راستای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد