hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش موارد مثبت کرونا در هرمزگان/وضعیت شکننده بندرعباس، قشم و کیش

افزایش موارد مثبت کرونا در هرمزگان/وضعیت شکننده بندرعباس، قشم و کیش

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: بندرعباس، قشم و کیش به علت مسافر پذیر بودن وضعیت شکننده‌ای دارند.
دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۳۰ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای از نیمه دوم اسفندماه، علیه بیماری کرونا واکسینه می‌شوند، اظهار کرد: بندرعباس، قشم و کیش به علت مسافر پذیر بودن وضعیت شکننده‌ای دارند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به انجام بیش از ۴ هزار تست در چند هفته گذشته، عنوان کرد: بیماران سرپایی به دو شکل مراجعه افراد مشکوک به مراکز درمانی، و یا مراکز خاص ۱۶ ساعته، شناسایی می‌شوند.
وی با بیان اینکه هرگونه تجمع خارج از شیوه نامه‌های بهداشتی ممنوع است و با برگزارکنندگان برخورد قانونی می‌شود، خاطرنشان کرد: در این هفته فوتی بر اثر کرونا در استان، بعلت افزایش موارد مثبت در سه هفته گذشته، رشد داشته است.
نوروزیان با اشاره به اینکه کرونای انگلیسی تاکنون در هرمزگان مشاهده نشده است، بیان کرد: ۵ نمونه مشکوک ویروس جهش یافته انگلیسی از استان به آزمایشگاه تهران ارسال شده که تاکنون تایید نشده است.
وی روز گذشته فوتی ناشی از کرونا در هرمزگان ثبت نشد و شمار جان باختگان این بیماری در هرمزگان همان هزار و ۱۶ نفر باقی ماند، عنوان کرد: اکنون از ۱۲۷ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۵ نفر از آن‌ها وخیم است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد