hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ابتلای ۲۵ نفر به کرونای انگلیسی در اردبیل صحت ندارد

ابتلای ۲۵ نفر به کرونای انگلیسی در اردبیل صحت ندارد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: خبر ابتلا و شناسایی ۲۵ نفر مشکوک به کرونای انگلیسی در اردبیل صحت ندارد و ۲۵ نمونه تست کرونا به تهران ارسال شده بود که مثبت نبودند.
به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران مبنی بر انتشار خبر ابتلای 25 نفر به کرونای انگلیسی در برخی از شبکه‌های فضای مجازی با تکذیب آن اظهار داشت: متأسفانه در فضای مجازی به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر ابتلای 25 نفر از شهروندان اردبیلی به کرونای انگلیسی منتشر شده است که صحت ندارد.
وی با بیان اینکه 25 نمونه تست کرونا به تهران ارسال شده بود که خوشبختانه مثبت نبودند، افزود: با این وجود بروز کرونای جهش یافته در برخی استان‌های کشور و خطر جدی این نوع بیماری نگران کننده است و باید مردم بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خاطرنشان کرد: پیشگیری از این نوع ویروس، همت جمعی مردم و دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و نیاز است حساسیت بسیار بالایی در این خصوص ایجاد شود چون با توجه به مرگ و میر سه برابری این نوع ویروس جهش یافته، هر گونه بی توجهی فاجعه بار خواهد بود.
حبیب زاده تصریح کرد: افراد جوان که شدت علائم کرونای در آنها زیاد بوده و یا دچار نارسایی تنفسی شدید هستند و نیز افرادی که سابقه تماس با مسافر از اروپا داشته یا اخیراً به اروپا مسافرت کرده و مبتلا به کرونا شده اند باید هرچه سریع‌تر به مراکز درمانی مراجعه کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد