hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بیست و ششمین دفتر فن بازار منطقه ای کشور در مازندران افتتاح شد

بیست و ششمین دفتر فن بازار منطقه ای کشور در مازندران افتتاح شد

بیست و ششمین دفتر فن بازار منطقه ای کشور در مازندران افتتاح شد

    به گزارش پایگاه خبری هم وطن، سید مصطفی موسوی در آیین افتتاح مرکز فن بازار منطقه ای استان گفت:تسهیل در تجاری سازی فناوری، بستر سازی انتقال فناوری و ایجاد فرآیند فناورانه میان عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری،کارآفرینان و سرمایه گذاران از اهداف راه اندازی دفتر فن بازار منطقه ای در استان است.    

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اهمیت راه اندازی دفتر فن بازار منطقه ای اظهار داشت: مهمترین مزیت دفتر فن بازار منطقه ای رونق بازار منطقه ای، شناسایی شرکتهای دارای پتانسیل فن آوری و دانش بنیان در بخش تولید و صنعت است.

    موسوی تصریح کرد: نقش فن بازار منطقه ای درجهت پاسخ به نیاز میان عرضه و تقاضای فن آوری بسیار تاثیر گذار بوده و درمدت زمان کوتاهی ثمره راه اندازی فن بازار در عرصه های مختلف فن آوری نمایان می شود.

    وی با شاره به اینکه فن بازار باید بتواند زمینه عملی برای دسترس پذیر کردن خدمات تخصصی مورد نیاز برای اشخاص حقیقی و حقوقی درگیر در فرایند تجاری سازی را فراهم نماید افزود: دفتر فن بازار باید شرایط را برای ترغیب صاحبان سرمایه به سرمایه گذاری مولد و اشتغال به جای سرمایه گذاری کاذب را فراهم و مهیا کند.

    دبیر شبکه فن بازارملی ایران نیز در این مراسم گفت: دفنر فن بازار محلی برای مبادله فن آوری، عرضه و تقاضای فن آوری بوده و واحدهایی که نیازمند تکنولوژی نوین هستند با مراجعه به این دفتر می توانند نیازهای خود را تامین نمایند.

    خالقی خاطرنشان کرد: فن بازار نقش واسطه ای برای رساندن اطلاعات فن آوری به عرضه کنندگان، متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه گذاران را دارد و با ارائه مشاوره در خصوص مراحل و روش های انتقال فن آوری می پردازد و از طریق ارائه خدمات متنوع این فرایند را تسهیل و تسریع می کند.

    دفتر فن بازار منطقه ای مازندران به عنوان بیست و ششمین دفتر در کشور در راستای نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه شورای انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری افتتاح و راه اندازی شد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد