hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تولید ماسک های ویژه ناشنوایان با لوگوی خاص، وقتی که این روزها همه ماسک دارند

تولید ماسک های ویژه ناشنوایان با لوگوی خاص، وقتی که این روزها همه ماسک دارند

ناشنوایان در کنار به کارگرفتن زبان اشاره، از لبخوانی هم برای برقراری ارتباط، استفاده می‌کنند. با شیوع ویروس کرونا و رواج ماسک زدن مردم این قشر از جامعه با مشکل «ارتباط‌گیری» مواجه شدند به طوری که در زندگی روزمره خود از خرید در سوپرمارکت‌ها و نانوائی ها و مراکز خدماتی و حتی در مواقع اضطراری با مشکل مواجهند چون در ارتباط با طرف مقابل امکان لب خوانی را با وجود ماسک ندارند.
⭕️ ناشنوایان در کنار به کارگرفتن زبان اشاره، از لبخوانی هم برای برقراری ارتباط، استفاده می‌کنند. با شیوع ویروس کرونا و رواج ماسک زدن مردم این قشر از جامعه با مشکل «ارتباط‌گیری» مواجه شدند به طوری که در زندگی روزمره خود از خرید در سوپرمارکت‌ها و نانوائی ها و مراکز خدماتی و حتی در مواقع اضطراری با مشکل مواجهند چون در ارتباط با طرف مقابل امکان لب خوانی را با وجود ماسک ندارند.

🔷 گروهی از ناشنوایان استان مازندران، این مشکل را با تولید ماسک ویژه که دارای لوگوی خاص می باشد تا حدودی رفع کردند و در همین زمینه در تماس با این گروه خبری، ضمن تقاضای اطلاع رسانی عمومی این خبر، از مردم درخواست کردند تا در صورت مواجهه با کسانی که این نمونه ماسک ( مندرج در پیوست این مطلب) را بر صورت زده اند، برای صحبتی که نیاز هست برای ارتباط با او داشته باشند، آن را به صورت متن برایش بنویسند و یا با رعایت فاصله لازم، ماسک خود را برداشته و با او صحبت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد