hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > ۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد

۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۸۹۳ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۱۲ بیمار، مبتلای قطعی به کرونا بوده‌اند، ابراز داشت: ۸۳ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع ۴۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۶۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شود.

نجیمی در خصوص مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر سه بیمار مشکوک به کرونا در این مراکز جان خود را از دست داده‌اند که تاکنون تست هیچ یک از آنها مثبت کرونا نبوده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد