hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ساخت و سازها در منطقه ۷

افزایش ساخت و سازها در منطقه ۷

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از افزایش ساخت و سازها در منطقه هفت شهرداری خبر داد و گفت: در این منطقه شاهد افزایش ۴۷ درصدی متراژ پروانه‌های ساختمانی صادر شده هستیم.

سید احمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته در منطقه هفت شهرداری تعداد ۴۳۸ پروانه ساختمانی صادر شده که این آمار در سال جاری به ۵۰۸ پروانه افزایش یافته است؛ بر اساس آمارها، امسال تعداد پروانه ساختمانی صادر شده در منطقه هفت شهرداری ۱۴ درصد افزایش داشته است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به افزایش متراژ پروانه‌های ساختمانی در منطقه هفت شهرداری، افزود: متراژ پروانه‌های ساختمانی صادر شده در این منطقه سال گذشته ۲۷۵ هزار و ۸۶۹ متر مربع بوده که در سال جاری به ۴۰۴ هزار و ۵۳۶ متر مربع رسیده و افزایش ۴۷ درصدی داشته است.

وی با اشاره به پروژه بررسی و تحلیل سرانه خدماتی بافت ناکارآمد در شهر اصفهان تصریح کرد: این پروژه در راستای رسیدن به سرانه خدماتی مطلوب در بافت ناکارآمد و تحقق عدالت فضایی پیش بینی شده است.

حسینی‌نیا با اشاره به شرح خدمات قرارداد نظارت عالیه پروژه بررسی و تحلیل سرانه خدماتی بافت ناکارآمد در شهر اصفهان، گفت: نظارت بر تمامی فعالیت‌ها و صورت وضعیت‌های مشاور در طول مدت پروژه تا زمان تحویل موقت بر اساس برنامه زمان‌بندی آن شامل موارد متعددی است.

وی ادامه داد: از جمله این موارد نظارت بر بازشناسی مفاهیم و کلیات موضوعی طرح، نظارت بر شناخت اولیه وضع موجود محدوده مطالعاتی منطبق بر اسناد مصوب فرادست و آخرین سرشماری نفوس و مسکن، نظارت بر گردآوری اطلاعات و تشکیل پایگاه داده، نظارت بر تحلیل وضعیت بافت ناکارآمد شهر اصفهان نسبت به سطوح و سرانه‌های استاندارد در همه ابعاد و شاخص‌های بانک اطلاعاتی تشکیل شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان افزود: برداشت ۱۰ درصد پلاک‌های محدوده مطالعاتی (که اسناد تحویل کارفرما می‌شود)، تهیه گزارشات موردی از پروژه به درخواست کارفرما و بررسی صورت وضعیت ارائه شده به پیمانکار و تأیید شدن و نشدن آنها از دیگر موارد شرح خدمات قرارداد نظارت عالیه پروژه بررسی و تحلیل سرانه خدماتی بافت ناکارآمد در شهر اصفهان به شمار می‌آید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد