hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تردد پلاک‌های غیربومی به شهر اصفهان ممنوع است

تردد پلاک‌های غیربومی به شهر اصفهان ممنوع است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به فعال بودن طرح زوج و فرد در شهر اصفهان، گفت: ورود پلاک‌های غیربومی به کلانشهر اصفهان ممنوع است، منظور از پلاک‌های غیربومی شامل پلاک سایر استان‌ها و پلاک شهرستان‌های استان هم می‌شود که تردد هر دوی اینها به شهر اصفهان ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی ، با اشاره به اینکه منع تردد به کلانشهر اصفهان را داریم، اظهار کرد: ورود پلاک‌های غیربومی به کلانشهر اصفهان ممنوع است،

منظور از پلاک‌های غیربومی شامل پلاک سایر استان‌ها و پلاک شهرستان‌های استان هم می‌شود که تردد هر دوی اینها به شهر اصفهان ممنوع است.

وی افزود: منع تردد شبانه در همه شهرستان‌های استان اصفهان از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح ابلاغ شده است و جریمه تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان و جریمه ورود پلاک‌های غیربومی در دیگر ساعات ۵۰۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه دو شهر استان (اردستان و نطنز) در وضعیت نارنجی هستند ورود به این شهرستان‌ها همچنین خروج از آنها ممنوع است و با متخلفان برابر با مقررات برخورد می‌شود.

وی افزود: طرح زوج فرد هم در دو شیفت صبح و عصر در ساعات ۹ صبح تا ۱۴ ظهر و ۱۶ تا ۲۱ شب در هسته مرکزی شهر اصفهان برقرار است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد