hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > حال خوزستان وخیم‌تر می‌شود

حال خوزستان وخیم‌تر می‌شود

نجاتی گفت: در صورت ادامه روند افزایش آمار افراد مبتلا و بستری کرونایی هفته آینده باید منتظر روز‌های سخت و خطرناکی برای استان بود.
 رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان افزایش آمار افراد مبتلا و بستری کرونایی در روز‌های گذشته در استان را نگران کننده عنوان کرد و گفت: در روز‌های اخیر شاهد افزایش بیماران کرونایی نسبت به گذشته در بیمارستان‌های اهواز هستیم که این موضوع بسیار خطرناک بوده و در صورت ادامه این روند هفته آینده باید منتظر روزهای سخت و خطرناکی برای خوزستان بود.
او افزود: بیماران بستری در بیمارستان‌های خوزستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و به سختی زمان را سپری می‌کنند بنابراین از مردم استان تقاضا داریم شرایط را جدی بگیرند.
نجاتی با بیان اینکه چندی پیش در پی اعمال محدودیت ها، شرایط خوبی در خوزستان حاکم شد، اما عادی انگاری باعث شد شهر‌های استان به حالت قرمز و نارنجی در آیند و همچنان به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، اظهار داشت: بر اساس شیوه نامه‌های ستاد ملی کرونا، محدودیت‌هایی برای شهر‌های قرمز استان لحاظ و به فرمانداری‌ها ابلاغ شد و در این مناطق تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند همچنین تنها یک سوم کارکنان ادارات باید در محل کار حاضر شوند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر ممنوعیت  تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تصریح کرد: خودرو‌های پلاک غیربومی اجازه ورود و خروج به شهرستان‌های قرمز را ندارند و امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها بتوان این بیماری را مدیریت کرد تا به شرایط خوب گذشته برگردیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد