hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| صنایع فلزی و شیمیایی پیشتاز اشتغال‌زایی در استان

سمنان| صنایع فلزی و شیمیایی پیشتاز اشتغال‌زایی در استان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: دو گروه صنایع فلزی و شیمیایی، حدود ۶۵ درصد اشتغال کل صنایع استان را تشکیل می‌دهند.


رشید یزدان فرد افزود: دو گروه صنایع فلزی و شیمیایی با رقم حدود ۶۵ درصد اشتغال، نزدیک به دوسوم اشتغال کل صنایع استان را تشکیل می‌دهند و صنایع کانی غیرفلزی با رقم ۱۹ درصد در رتبه بعدی قرار دارد.

او با اشاره به اهمیت حمایت از کالای ایرانی در بهبود محیط کسب‌وکار و ایجاد اشتغال تصریح کرد: بالاترین اشتغال ایجادشده در صنایع استان به ازای هر واحد، مربوط به صنعت نساجی است که با ۴۷ نفر به ازای هر واحد تولیدی رتبه نخست را داراست که نشان‌دهنده اهمیت و کاربری بودن این صنعت است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به شاخص‌های پروانه‌های بهره‌برداری موجود در استان اظهار داشت: ازنظر میزان سرمایه‌گذاری انجام‌شده، دو گروه صنایع فلزی و شیمیایی، ۷۶ درصد صنایع استان را تشکیل می‌دهند همچنین بیش از یک‌سوم پروانه‌های بهره‌برداری در گروه کالایی محصولات شیمیایی و سلولزی است.

یزدان فرد خاطرنشان کرد: میانگین سرمایه‌گذاری در صنایع فلزی با عدد ۳۹ میلیارد ریال به ازای هر واحد تولیدی بیشترین رقم را به خود اختصاص داده و صنعت منسوجات با میانگین سرمایه‌گذاری ۲۹ میلیارد ریال رتبه دوم را دارا است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد