hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان: از ظرفیت بانوان در پست های میانی و پایه بیشتر استفاده می شود

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان: از ظرفیت بانوان در پست های میانی و پایه بیشتر استفاده می شود

مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان بیان داشت: ضروری است که بانوان با پیروی از حضرت فاطمه زهرا (س) به نقش اجتماعی، سازمانی و خانوادگی بپردازند و با الگو برداری از این بانوی بزرگ اسلام به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهند.
این مراسم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور بسیار محدود کارکنان برگزار شد و بانوان شرکت به صورت مجازی جلسه را دنبال کردند

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در مراسم گرامیداشت روز زن عنوان کرد: از بانوان فرهیخته شرکت انتظار می رود با ارائه ایده های جدید در راستای وظایف ذاتی شرکت، زمینه خدمات رسانی را گسترش دهند تا هیچگاه شرکت دچار رخوت و یکنواختی نگردد.
هاشم امینی به نقش بانوان شاغل در صنعت پرداخت و تصریح کرد: در حال حاضر حدود 8 درصد بانوان شاغل در آبفای استان اصفهان دارای پست های میانی و پایه هستند و ازآنجا که بانوان با دقت و حساسیت ویژه ای وظایف محوله را دنبال می کنند درصدد هستیم از ظرفیت بانوان در پست های میانی و پایه بیش از پیش استفاده شود.
وی با بیان اینکه بانوان باید با تبعیت از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) به نقش خود در جامعه بپردازند بیان داشت: ضروری است که بانوان با پیروی از حضرت فاطمه زهرا (س) به نقش اجتماعی، سازمانی و خانوادگی بپردازند و با الگو برداری از این بانوی بزرگ اسلام به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهند.
مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه با نگاه نو و با استفاده از دانش نوین باید به راهکارهای جدید در زمینه خدمات رسانی پایدار به مردم دست یافت، اظهار داشت: آبفا شرکتی خدمات محور است که باید تحت هر شرایطی خدمات رسانی بی وقفه به مردم انجام گیرد، این در حالیست که هم اکنون خدمات 23 گانه شرکت از طریق سامانه 1522 به صورت غیرحضوری به متقاضیان ارائه می شود.
وی به یکپارچگی شرکت آبفا شهری و روستایی در استان اصفهان پرداخت و عنوان کرد: فرایند یکپارچه سازی شرکتهای آبفا شهری و روستایی در استان اصفهان به بهترین شکل و بدون کوچکترین حاشیه انجام شد و در حال حاضر با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و متعهد خدمات رسانی پایدار به روستاییان و مشترکین شهری در دستور کار قرار دارد.
امینی به استفاده از تکنولوژی در صنعت آبفا در استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت:در چند سال اخیر با استفاده از فن آوری های نوین توانستیم خدمات آبفا را به صورت عادلانه در سطح استان در اختیار متقاضیان قرار دهیم.
در پایان این مراسم از بانوان تلاشگر، کارکنان نمونه، فرهیختگان و کارکنانی که دارای فرزند موفق در عرصه های علمی و فرهنگی در سطح کشور بودند، تقدیر بعمل آمد و همچنین به قید قرعه 14 نفر موفق به سفر به مشهد مقدس شدند و به 20 نفر از بانوان به قید قرعه و 5 نفر از نیروی های پیمانکار که سرپرست خانواده هستند وام قرض الحسنه اعطا گردید.
لازم به یادآوری است که این مراسم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور بسیار محدود کارکنان برگزار شد و بانوان شرکت به صورت مجازی جلسه را دنبال کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد