hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تئاتر «افسانه ماردوش» اکران اینترنتی می‌شود

تئاتر «افسانه ماردوش» اکران اینترنتی می‌شود

سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، اتفاقی که در دو ماه پایانی سال شاید تفاوتی برای اهالی هنر نمایش نداشته باشد اما می توان به آینده این بازگشایی در سال آتی امیدوار بود.




به گزارش میزان،  سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، اتفاقی که در دو ماه پایانی سال شاید تفاوتی برای اهالی هنر نمایش نداشته باشد اما می توان به آینده این بازگشایی در سال آتی امیدوار بود. 
بازگشایی تئاتر در تابستان هم نتوانست بار سنگین شکست تولیدات تئاتری را جبران کند و این هنر همزمان با امیدواری تازه اهالی تئاتر بار دیگر به دلیل شیوع بیماری کرونا در موج سوم تعطیل شد، اتفاقی که بار دیگر مخاطبان را به تماشای آنلاین تئاتر سوق داد. 

https://teater.ir/uploads/files/1399/bahman-99/نمایش-کلاغ-ها-می-میرند.jpg

«کلاغ‌ها می‌میرند» سه شب روی صحنه می‌رود
نمایش «کلاغ‌ها می‌میرند» به نویسندگی فاضل قنادی و کارگردانی مشترک احمد چراغی‌فرد و غزاله لطیفی، در فاز نخست اجراهای عمومی خود، طی روزهای 23،24 و 25 بهمن‌ماه ساعت 19 در سالن آژمان روی صحنه می‌رود. هم‌چنین دو کارگردان نمایش، طراح و تهیه‌کننده‌ی این اثر هستند.
در خلاصه‌داستان نمایش آمده: ستاره زمان تولد خود، مادرش را از دست می‌دهد و پدرش نیز او را رها می‌کند. پدربزرگ ستاره سرپرستی او را بر عهده می‌گیرد، ولی بقال محله در کودکی به او تجاوز می‌کند. در این شرایط بحرانی، پدربزرگ، ستاره را به خانه‌ی بخت می‌فرستد اما شوهرش با زن همسایه به او خیانت می‌کند. ستاره برای انتقام از بخت خود، سه نفر را به قتل می‌رساند و محکوم به اعدام می‌شود، بی‌آن‌که به آرزوهایش رسیده باشد.
بنا بر گفته‌ی لطیفی، این نمایش که با سبک رئالیسم اجتماعی اجرا خواهد شد، روایتی متفاوت از ناهنجاری اجتماعی و تعرض به حقوق انسان‌هاست که این مساله در مورد حقوق زنان بیش‌تر دیده می‌شود.
هم‌چنین چراغی‌فرد می‌گوید:«نقض حقوق انسان‌ها تنها شامل تعرض و تجاوز نیست. از آغاز خلقت انسان،که وارد خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه می‌شود، حقوقی برای او شکل می‌گیرد. در این نمایش می‌بینیم وقتی مادر ستاره می‌میرد و پدرش او را رها می‌کند، دیگر نمی‌تواند فرزندش را به تعالی برساند. زمانی که به ستاره تجاوز می‌شود، نمی‌تواند این معضل را در جامعه‌ی اسلامی و نزد سرپرست جدیدش ـ پدربزرگ ـ به راحتی مطرح بکند. در واقع ستاره از یک نطفه‌ی پاک، تبدیل به فردی کاملاً از دست‌رفته می‌شود، بی‌آن‌که مشکل او آسیب‌شناسی اجتماعی بشود تا بدانیم ریشه‌ی مشکلات او کجاست».
سینا بهپور، میلاد غفوری، سجاد مژدهی، سامان مقدمی، مهری کمانگرپور، محمد جهان‌بین، آیدا کریمی، زینب نائبی و حنا فتح‌الهی بازیگران تئاتر «کلاغ‌ها می‌میرند» هستند.
فهرست عوامل نمایش عبارتند از: احمد چراغی‌فرد، غزاله لطیفی (طراح،کارگردان، تهیه‌کننده)، فاضل قنادی (نویسنده)، نگین زاهدی(گریم)، مریم هاشم‌زاده (صداگذار)، مهران میانجی (طراح نور)، محمد جهان‌بین (دستیار کارگردان)، احمد چراغی‌فرد (طراح صحنه)، مهری کمانگرپور (طراح لباس)، سینا بهپور (گرافیست و طراح پوستر)، صبا شکوهمند (عکاس)، امیرحسین ملکی، علیرضا کسروی، آرمان متین (هماهنگی).
تمرین‌های نمایش «کلاغ‌ها می‌میرند» از دی‌ماه ۹۸ شروع شده بود که با شیوع ویروس کرونا، مدتی به تعویق افتاد و دوباره از تیرماه سال جاری به مدت چهار ماه ادامه داشت.
علاقه‌مندان برای تماشای این اثر نمایشی می‌توانند در روز‌های ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۹ به سالن آژمان در نشانی میدان، ولی عصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه‌ی مرتضی‌زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲ مراجعه بکنند. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ی ۸۸۳۹۴۷۲۵ تماس بگیرند.

https://teater.ir/uploads/files/1399/bahman-99/فیلم-تئاتر-افسانه-ماردوش.jpg

تئاتر «افسانه ماردوش» اکران اینترنتی می‌شود
فیلم تئاتر «افسانه ماردوش» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی محمد جهان‌پا از روز ۲۲ بهمن در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران می‌شود.«افسانه ماردوش» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی محمد جهان‌پا، از سوی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری روز ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه مجازی کانون به نشانی th.kpf.ir اکران آنلاین خواهد شد.
فیلم‌تئاتر «افسانه ضحاک ماردوش» درباره یکی از داستان‌های کتاب ارزشمند شاهنامه است. در این نمایش می‌بینیم که ضحاک در یمن کشور همسایه آن‌روزهای ایران، به یاری اهریمن، پدر را می‌کشد و پادشاه می‌شود. اهریمن در نقش آشپز ظاهر شده و برای او غذاهای خوشمزه می‌پزد و به‌عنوان هدیه شانه‌های ضحاک را می‌بوسد و غیب می‌شود. از شانه‌های ضحاک مارهایی می‌روید که تنها خوراک‌شان مغز سر آدمی است. در این میان ضحاک به ایران حمله می‌کند و پادشاه ایران می‌شود. تا این‌که...
این نمایش به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با حمایت مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در سال ۱۳۹۸ تولید شده است.
در این نمایش ساجد اندرون، علی ضمیری، محمدرضا علوی، سعید باصری، حسام نورمحمدی، احسان صاحب‌دادی، سینا خدادادی، محمد تقی‌نژاد، پرستش سلطانی و جلال کریم‌زاده ایفای نقش کرده‌اند.
بر اساس این خبر، فائزه مهدوی، مهلا فلاح، مهرانا عبداللهیان، امیرحسین ریحانی، مصطفی قدرتی، احمد ایزانلو، سجاد هدایتی، ریحانه قزوینی، نفیسه علیزاده، رویا صالحی‌پور، مهدی بامی، علی جعفری، مصطفی سعیدی، صبا غراب، محمد همتی، حامد آرانه، بنیامین رحمتی، فاطمه‌سادات رضوی، سینا کارگزار و امیرحسین شیردل گروه فیزیکال این نمایش هستند.
همچنین وحید ممیزی طراحی حرکات فرم، مهدی شریفی طراحی صحنه، محبوبه سلطانی طراحی لباس، امیرحسین غفاری طراحی گریم، پروین قهرمانی‌نژاد طراحی و ساخت عروسک اسب و نمایش سایه‌ای، فرشته ابراهیمی طراحی و ساخت عروسک مار، سینا افشار طراحی گرافیک و مرتضی شاد طراحی پوستر نمایش «افسانه ماردوش» را بر عهده داشته‌اند.
بر همین اساس، نیر مطیع، مرضیه حزیره، سمیه سپهری‌کیا، افسانه ظریفیان‌، سارا رهنما، مژگان شمیمی، افسانه قدرتی و زهرا اخلاقی گروه ساخت عروسک، محمدرضا طهران و محبوبه خدادادی گروه اجرای دکور، امیر و آرش بیات آهنگ‌ساز، ریحانه حیدرآبادی و معصومه ایزدی دستیار لباس، فاطمه قنبری و علی گنجعلی دوخت لباس و قدسی شریعتی، آتنا صالحیان، احسان بلوریان، سارا کریمی، سجاد خیابانی و محمدرضا رضایی مجریان گریم به شمار می‌روند.
همچنین سرمایه‌گذار نمایش «افسانه ماردوش» نیکو تفردی است و مشاوران گروه کارگردانی فرهاد آقابیگی، معصومه موسویان و محبوبه بزم‌آرا هستند.
ساخت و اجرای تصاویر ویدئویی این نمایش را حمید ملیحی، مدیریت صحنه را سیده‌نجمه چلنگر، گروه صحنه را علی نکویی، یاسمن زارع‌زاده و محمد بامی، عکاسی را حسین ذبیح‌مقدم، روابط عمومی را پروین خاکپور، سرپرستی را سعید عسکری، امور رسانه و فضای مجازی را محمدتقی اثنی‌عشری بر عهده داشتند.
یادآوری می‌شود گام دوم طرح «نمایش نما» به مناسبت دهه‌ی فرخنده فجر از اول بهمن آغاز شده و علاقه‌مندان به تماشای تئاتر کودک و نوجوان می‌توانند روزهای چهارشنبه یکی از آثار تولید شده در مرکز تولید تئاتر کانون را به‌صورت آنلاین در پایگاه th.kpf.ir تماشا کنند.

https://teater.ir/uploads/files/1399/bahman-99/ناصر-کوشان.jpg

ناصر کوشان نمایشنامه‌ای بر اساس «آندورا» ماکس فریش می‌نویسد

ناصر کوشان نویسنده و پژوهشگر تئاتر، از انتشار نمایشنامه زمان رازداری از سوی انتشارات پیام چارسو خبر داد و گفت: این متن در مورد مادر و دختری است که با هم زندگی می‌کنند. مادر، دختر را اسیر خود کرده و به‌نوعی آزادی او را گرفته است که مبادا ازدواج کند و او تنها شود.

او هم‌چنین از چاپ کتاب تاریخ تئاتر اصفهان با نگاهی به زندگی رضا ارحام‌صدر گفت و ادامه داد: این اثر از مجموعه تئاتر ایران در گذر زمان توسط انتشارات افراز منتشر شده است. کتاب مدت کوتاهی است نشر یافته ولی ناشر در تدارک چاپ دوم است. این اثر در چهارده بخش نوشته‌ شده و شرح دورانی است که نمایش به شکل بقال‌بازی و تخت‌ حوضی و وارداتی از دوره‌ قاجاریه آغاز می‌شود تا تئاتر غیرسنتی به شیوه اروپایی که در باشگاه ارامنه‌ جلفا از سال ۱۲۶۶ شروع شد. بخش دوم کتاب با عنوان آن که می‌خنداند، خنداندنِ مردم بی‌لبخند را به بداهه‌سازی‌های رضا ارحام‌صدر و ناصر فرهمند در تئاتر اصفهان اختصاص دارد که هر دو در سیر تاریخ نمایش در اصفهان بداهه‌گوی برجسته‌ای بودند و روی هجو و کمدی کار کرده‌اند.

کوشان که این روزها مشغول نگارش نمایشنامه‌ رؤیای بیداری بر اساس آندورا نوشته ماکس فریش است، افزود: این اثر توسط زنده‌یاد حمید سمندریان ترجمه شده است. رؤیای بیداری درباره معلمی است که به کشور همسایه مهاجرت می‌کند و پس از ۲۱ سال باید تاوان کار اشتباه خود را پس بدهد.

او مقاله‌ای با عنوان مروری بر پیدایش نمایش‌های گذشته تا امروز نوشته که قرار است در یک کتاب با محوریت اصفهان منتشر شود و اظهار داشت: در این مقاله، تاریخ نمایش از به وجود آمدن معرکه، نقالی، پرده‌خوانی، تعزیه و سیری که طی می‌کند و به سال‌های ۱۳۰۰ می‌رسد بررسی شده است. در ادامه به نمایشنامه‌های ترجمه‌شده، تئاتر سیاه‌بازی و نمایش تخت‌حوضی پرداختم تا آغاز فعالیت کارگاه ترجمه ارامنه در چهارباغ که با نسل بعدی تئاتر مدرن، دوره انقلاب و حال حاضر ادامه پیدا می‌کند.


https://teater.ir/uploads/files/1399/bahman-99/تئاتر-در-تهران.jpg

اجرای ۲۵ اثر نمایشی در ۱۶ مجموعه تئاتری پایتخت

نیمه‌شب، کالبدشکافی یک ذهن، همبازی، مرگ مشکوک، دور از دسترس اطفال نگهداری شود، درگوشی، مختلفیم، گاومیش و کدئین ۹ نمایشی هستند که این روزها اجرای خود را در تماشاخانه‌های پایتخت آغاز کردند و همچنین حظیان، حاد، کلاغ‌ها می‌میرند، آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند و منهای دو، پنج اثر نمایشی هستند که تا پایان هفته جاری در تالارهای نمایشی تهران به صحنه خواهند آمد. در ادامه با پایان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، مروری داریم بر نمایش‌هایی که در تماشاخانه تهران اجرا می‌شوند.

مجموعه تئاتر شهر

سالن اصلی این مجموعه از ساعت ۱۸ میزبان نمایش گرگاس‌ها (یا روز به خیر آقای وزیر) نوشته و کار حمیدرضا نعیمی است. بهنام‌ شرفی، بهناز نازی، رامین ناصرنصیر، کتانه افشاری‌نژاد، امیر کربلایی‌زاده، کامبیز امینی، رضا جهانی، دنیا فتحی و صالح لواسانی بازیگران این نمایش هستند.

ایوب خان نام نمایشی به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام است که در سالن چهارسو این مجموعه اجرا می‌شود. بازیگران این نمایش الهام خضرائی‌منش، نسیم داداشی، طاها عابدی، ماهان عابدی، حسام شهیدی، الناز ملک‌پور، نیوشا امینی، غزل جمشیدآبادی، مهدی حوریه، ندا حسینی، زینب تحقیقی، آرمین خزائلی، شایان انجمنیان، مژده عنایتی و سمانه شعاعی هستند.

نمایش یاماها نوشته و کار کهبد تاراج اثر نمایشی است که ساعت ۱۷ و ۱۸:۴۵ در سالن قشقایی تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر است. مرجان قمری، لبخند بدیعی و مازیار سیدی بازیگران آن هستند.

تماشاخانه سنگلج

این تماشاخانه ساعت ۱۸ میزبان نمایش لبخند باشکوه آقای گیل نوشته اکبر رادی و کار میکائیل شهرستانی است. دلارام زرگر، ناهید شکری، ثمین موسوی، رؤیا نوذری، رؤیا آذر، وحید کبیر، امین نانگیر، عسل عرب، لیلا فیروزمند، اعظم کولیوند، پریسا محمدی، بهداد روزگار، رامین ارغند، مژگان فتحی، محمدرضا لایقی، علی شجره، مونا نیک گو، سارینا امیدوار، نسترن مهربان، سوگند قریشی، مسعود آشوری، علی حسینی و مهیار جواهری در این اثر نمایشی ایفای نقش دارند.

تئاتر مولوی

نمایش حاد به نویسندگی علیرضا اجلی، طراحی آذین حسنلو و کارگردانی ابراهیم عبدی از ۲۷ بهمن ساعت ۱۹ در سالن کوچک این تماشاخانه به صحنه خواهد آمد و بازیگران آن نغمه طوسی، مصطفی عطری و محمدرضا آریان هستند.

تماشاخانه ملک

سرایدار عنوان نمایشی نوشته هارولد پینتر با ترجمه رضا دادویی و کارگردانی مهدیس زارع‌نژاد است که ساعت ۱۸ در این تماشاخانه به صحنه آمده است. علی باقری، مهدی کوشکی و مجید نوروزی در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.

نمایش همبازی نوشته و کار حامد شیخی از ۱۹ بهمن ساعت ۱۹:۴۵ در تماشاخانه ملک روی صحنه است و بازیگران این نمایش حامد شیخی، سمیرا کریمی، سارا صادقی، پانته‌آ حسینی، بهزاد محبوبی و امیرحسین انصاری هستند.

تالار محراب

حق با شماست نوشته لوییجی پیراندللو با ترجمه اثمار موسوی‌نیا و طراحی و کارگردانی مجید زارع‌زاده ساعت ۱۸:۴۵ در سالن اصلی این مجموعه با بازی منصوره محمدی، متیناز رشنو، مجید زارع زاده، نیما هاشمی، حمیدرضا تسلیخ، میترا طره، آیدا تفرشی، علی سهیلی، شیما خوش‌اقبال، علیرضا شایانی، راحله غفاری، حسین قاسمپور اقدم، مهران باقری و بهاره صاحبی اجرا می‌شود.

سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان

نمایش برگشتن افتخارآمیز مردان جنگی ساعت ۱۸:۳۰ در این تماشاخانه روی صحنه است. این اثر نوشته شهرام احمدزاده و کار حسین شهبازی است و ابوالفضل جمشیدی، حامد پور محمد، عارف عباسی، علی یعقوبی، بهار پوزش پور، ناصر عزتی، سید علی افضلی، فائزه خانزاده، طاهر رجبی، آیدا سرمست، سید جواد آیت و حیدر رحمت الهی به‌عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.

تالار هنر

نمایش ویری‌ویری در سرزمین سلامت بر اساس اثری از دیوید وود به نویسندگی و کارگردانی حسین فدایی‌حسین از ۹ بهمن ساعت ۱۸ در این تالار نمایشی اجرا می‌شود. المیرا پارسا، نیما فاضلی، طهورا کریم‌خانی، فرهاد نجومی‌پور و علی شاه‌صفی در اجرای این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین کیانا محمدی و رها آزادی هنرمندان نوجوان نمایش ویری‌ویری در سرزمین سلامت هستند.

پردیس تئاتر شهرزاد

سالن ارکیده این مجموعه از ۱۵ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ میزبان نمایش کالبدشکافی یک ذهن به نویسندگی و کارگردانی امید افشاری است. امید افشاری، راحله امیری، زیبا کاظمی، زهره شریفی و راحله ملکی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

همچنین نمایش حصار از ۱۳ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در سالن صنوبر این مجموعه به صحنه است. یاسمن نصرتی نویسنده و کارگردان و تارا ارژنگی، مصطفی ایزدی، رها حاجی زینل، علیرضا حنیفی، تنان ساعد، کامران ساعد، شیرین عطااللهی، سارا غفاری و پیمان محسنی بازیگران این اثر هستند.

دور از دسترس اطفال نگهداری شود به نویسندگی فرشته فرشاد و کارگردانی علی پیله‌ور از ۱۲ بهمن ساعت ۱۷ در سالن صنوبر این مجموعه روی صحنه است. لیلی فرداد، فرهاد باقری، علی پیله‌ور، امیرحسین سیداسماعیل، زینب میرمحمدی و بهراد سالاری در این اثر ایفای نقش دارند.

نمایش مختلفیم نوشته سبحان بابائی و آرمان شیرالی نژاد با طراحی و کارگردانی آرمان شیرالی نژاد از ۱۲ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در سالن گلایل این پردیس با بازی وحید پیشگاه‌زاده، جواد سحر، سبحان بابائی، مصطفی احدی، احسان ابراهیمی کسمائی، مهدی رفیعی، مهدی طایفه‌عباسی، مهرگان آریایی، مژده عباسی، ناصر یاوری‌رامشه، نیما منصوری، اسحاق ثبوت، شادی هاشمی‌پور، مهدی کریمی (بزرگمهر)، پوریا تذکری، فاطمه ناصری (مهسا)، صدف صفری، پرهام خاکزاد، مطهره کاویانی، لومیر عطار، جانان آراسته، خالق استواری، شهرزاد خواجه‌غیاثی و الهام شیخ‌علیزاده اجرا می‌شود.

خانه نمایش مهرگان

منهای دو عنوان نمایشی به نویسندگی ساموئل بنشتریت و کارگردانی جواد رازقندی است که از امروز ۲۰ بهمن ساعت ۱۹ در سالن شماره یک این تماشاخانه به صحنه است و خشایار راد، فرزاد حاتمیان، جواد رازقندی، تیما تقی زاده، سمیه پیریایی، مهدی رادان و محمدشایان طهماسب پور در آن ایفای نقش می‌کنند.

نمایش گاومیش نوشته وحید فقیهی و کار حسین حیدری پور نیز از ۱۹ بهمن ساعت ۱۷ در سالن شماره یک مهرگان روی صحنه است. وحید فقیهی، پارسا خسروی، هیلا رضاییان و سارا عسگری بازیگران این نمایش هستند.

تماشاخانه شانو

نمایش آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند نوشته کرامت یزدانی با طراحی و کارگردانی فربد همدانی از ۲۲ بهمن ساعت ۱۹ در این تماشاخانه اجرا خواهد شد. نوشین طیاری، صدرا صباحی، مصطفی زندی، امیر ملکی، مژگان اخلاقی، فربد همدانی و تینا حاج‌محمدرضا در این اثر ایفای نقش دارند.

کدئین عنوان اثری نوشته سجاد افشاریان به کارگردانی فرهاد باقری است که از ۱۱ بهمن ساعت ۱۸:۴۵ در این مجموعه تئاتری با بازی هستی اکرمی راد، فرزام زمانی، امیر ملکی، مهرداد حسین زاده، علی پیله‌ور، محمد عبداللهی، رضا حسین نژاد، غزل ادریسی، نیوشا شکوه فر، ریحانه جعفراف، آی سان نعمت زاد، پریناز آبلی و هیوا پورشفیقی اجرا می‌شود.

عمارت نوفل لوشاتو

نمایش صلحا اثر آلبر کامو با ترجمه خشایار دیهیمی و کارگردانی محمد چیت‌سازی (نادر دلشاد) از ۹ بهمن ساعت ۱۷:۴۵ در این مجموعه روی صحنه است. سحر اسدی، مسعود خطیبی، حامد صالح پور، مسعود خطیبی، مینا حسنی، ابوالفضل خسروجردی، محمد چیت سازی (نادر دلشاه) در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

پردیس سپند

سالن شماره ۲ این پردیس از ۲۳ بهمن ساعت ۱۷ میزبان نمایش حظیان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهدی کوشکی است و بازیگران این نمایش فرناز افشار، محمد الیاسی، نادیا بهداروند، میثم پی زری، نرگس تهرانی، نیاز حاجی پور، عباس خدا قلی زاده، مرضیه دهقانپور، احسان رضوانی، سلین علیپور، یاس عابدینی، سیما غلامزاده، پریسا غلامیان، فاطمه محمدی و مهدی یگانه هستند.

مجموعه خانه هنر آبان

ماکولا عنوان نمایشی به نویسندگی پریسا سلمانی و طراحی و کارگردانی امیر مؤذنی است که از ۷ بهمن ساعت ۱۸:۴۵ در این مجموعه تازه تأسیس با بازی امیر مؤذنی، هادی رضایی و ستایش زینلی اجرا می‌شود.

تماشاخانه هیلاج

نمایش نیمه‌شب نوشته امیر ابراهیم‌زاده با طراحی و کارگردانی شایان شهرابی از ۱۶ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در این تماشاخانه روی صحنه است. میلاد کفایی، هانیه بهرامی، کوثر میرزانژاد، شایان شهرابی، بهناز تاجیک، امیرحسین همایونی، حورا کیان، بهداد مشایخی، سام صبا و علیرضا نجفی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

تماشاخانه اهورا

نمایش درگوشی نوشته امیر نجفی و کار دانیال بیات از ۱۲ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ در این تماشاخانه اجرا می‌شود و بازیگران آن سجاد احمدی نیا، فرشید حاجیان و کوثر صمدی هستند.

این سالن نمایشی از ۱۵ بهمن ساعت ۱۹ پذیرای نمایش مرگ مشکوک نوشته مهدی ملکی و کار ساشا کشوادی است. محمد شعبانپور، احمد بیستونی، محمد اسماعیلی، امیر نجفی، پگاه الله‌وردی، مبینا کلاته، رونیکا مولایی پور، نازنین تقوی، یاسمن عیسی زاده، حانیه نجفی، مهدی رشیدی، علی شاهمرادی ایچ، محمدرضا حسنی، فاطمه نوروزی، فاطمه قربانی، مریم بهادر، امیرمحمد احمدی، سهند کرجالیان، سپهر عطایی، محسن برزه، محبوبه آرمون، نیلا قبادی، علی نیکیار، پرستو جلیلی، غزل سلامی زاده، رضوان عباسی، نازنین تنهایی، مستانه ایثار، نیما ثبوتی، رضا مردی، پارسا فرجاد منش، فاطمه طاهری، مهدیس فتحی، پویا صفری، کارن رضایی معین، سهند توکلی، عرشیا عقیلی و سید محمد امین صادقیان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

تماشاخانه آژمان

نمایش کلاغ‌ها می‌میرند نوشته فاضل قنادی با طراحی احمد چراغی فرد به کارگردانی احمد چراغی فرد و غزاله لطیفی از ۲۳ بهمن ساعت ۱۹ در سالن شماره ۱ این مجموعه با بازی سینا بهپور، مهری کمانگرپور، میلاد غفوری، سجاد مژده‌ی، حنا فتح الهی، زینب نائبی و محمد جهان‌بین اجرا می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد