hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > واکسیناسیون کرونا در اصفهان آغاز شد

واکسیناسیون کرونا در اصفهان آغاز شد

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان از آغاز واکسیناسیون کرونا در اصفهان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: ظهر امروز برای اولین بار، واکسن کرونا به پرسنل بخش آی سی یو بیمارستان عیسی بن مریم تزریق شد.
رضا فدایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز تزریق اولین واکسن کرونا در اصفهان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: ظهر امروز (سه شنبه_۲۱ بهمن ماه) واکسیناسیون کرونا از پرسنل بخش آی سی یو بیمارستان عیسی بن مریم آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه به تدریج پرسنل بخش آی سی یو تمام بیمارستان های استان که با بیماران کرونا سر و کار دارند واکسن کرونا دریافت می کنند، گفت: پس از پرسنل بخش آی سی یو، به سایر کادر درمان نیز واکسن به تدریج تزریق می شود.
مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان بدون اشاره به دوز واکسن اختصاص یافته و تعداد پرسنل بیمارستانی که امروز این واکسن را دریافت می کنند، افزود: گروه هدف تزریق واکسن تعداد زیادی هستند و تزریق واکسن به این گروه ها به تدریج انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه هنوز زمان مشخصی برای تزریق واکسن به گروه های بعدی اعلام نشده، خاطرنشان کرد: واکسنی که امروز تزریق می شود واکسن اسپوتنیک روسی است که کارایی بالای ۹۲ درصد آن ثابت شده است.
فدایی با تاکید بر اهمیت رعایت ضوابط بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید جدی گرفته شود، چون تاثیر این واکسن در طول ماه ها مشخص خواهد شد و جامعه هنوز در معرض تهدید این بیماری قرار دارد، بنابراین نباید به امید واکسن، سایر ملاحظات کمرنگ شود.
به گزارش ایسنا، دکتر قاسمی فوق تخصص آسم و آلرژی اولین دریافت کننده واکسن کرونا در اصفهان بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد