hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بارقه امید برای فعالان زیست‌محیطی/ حضور یک پلنگ در منطقه حفاظت‌شده خراسان رضوی ثبت شد

بارقه امید برای فعالان زیست‌محیطی/ حضور یک پلنگ در منطقه حفاظت‌شده خراسان رضوی ثبت شد

با ثبت حضور یک پلنگ در منطقه پیشنهاد حفاظت شده در خراسان رضوی بارقه‌ای از امید برای فعالان زیست محیطی استان ایجاد شده است.
تورج همتی، مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی  اظهار داشت: خراسان رضوی دارای مناطق بکری از نظر زیست حیات وحش است که بسیاری از این مناطق دارای ویژگی‌های منحصربفرد خود هستند.
مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: برخی از حیواناتی که در این مناطق زیست می‌کنند در نوع خود بکر و منحصر هستند و زمینه برای نگهداری و حفاظت از آنها فراهم شده است.
همتی افزود: برخی از مناطق ما نیز پیشنهاد حفاظت دارند که در این میان می‌توان به منطقه سرو کشمر بردسکن اشاره کرد که مختصات خاص خود را دارد.
وی بیان کرد: در این منطقه جدیداً حضور یک قلاده پلنگ ثبت شده است که می‌تواند نقطه مثبت و امیدوارکننده‌ای برای این منطقه پیشنهاد حفاظت شده باشد.
مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی عنوان کرد: ثبت حضور این پلنگ دارای دشواری‌های خاص خود است اما خوشبختانه این اتفاق و حضور این پلنگ در منطقه به اثبات رسیده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد