hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > بهره برداری از ۱۵۶ میلیارد ریال طرح‌ مخابراتی در استان سمنان همزمان با دهه فجر

بهره برداری از ۱۵۶ میلیارد ریال طرح‌ مخابراتی در استان سمنان همزمان با دهه فجر

مدیر مخابرات منطقه سمنان از افتتاح پروژه‌های مخابراتی در این استان به مناسبت دهه فجر سال 99 خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران، مجید دارایی اظهار داشت: بسترهای لازم برای افتتاح 138 طرح مخابراتی در استان سمنان فراهم است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه‌ها افزود: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از 156 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی 3G و 4G، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم‌های برق از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در دهه فجر امسال می‌باشد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: 114 پروژه در حوزه توسعه شبکه از جمله پروژه‌های فیبرنوری، FTTH و وایرلس، 11 پروژه حوزه دیتا، 9 پروژه حوزه ارتباطات سیار و 4 پروژه حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

وی جلب رضایت مشترکین در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آنها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌ تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقاء فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت تکنولوژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را از جمله اهداف اجرای پروژه‌های مخابراتی عنوان کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد