hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توضیحی درباره ادامه کار شهردار اهواز با وجود حکم انفصال از خدمت

توضیحی درباره ادامه کار شهردار اهواز با وجود حکم انفصال از خدمت

عضو شورای شهر اهواز در خصوص ادامه کار شهردار با وجود صدور حکم حبس و انفصال از خدمت برای وی، توضیحاتی ارائه داد
محمدرضا ایزدی ، در خصوص تذکر یکی از اعضای شورای شهر اهواز به شهردار، اظهار کرد: شهردار اهواز چهارشنبه هفته گذشته در جلسه غیرعلنی شورای شهر در خصوص پاسخ به تذکرات عضو شورا حضور پیدا کرد اما به علت نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه به حد نصاب، جلسه لغو شد.
وی با اشاره به برگزاری غیر علنی این جلسه، گفت: برای برگزاری جلسه با حضور یا بدون حضور خبرنگاران، رئیس شورا تصمیم‌گیری می‌کند که باید در این زمینه پاسخگو باشد.
عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: جلسه بعدی پاسخ شهردار به تذکرات عضو شورا احتمالا در هفته جاری برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ارسال نامه سازمان بازرسی کل کشور به شورای شهر اهواز در خصوص عدم صلاحیت شهردار اهواز برای ادامه خدمت، تصریح کرد: در این نامه آمده است که طبق بند د تبصره ۴ از ماده ۸۰، اعضای شورا در خصوص ادامه یا عدم ادامه کار شهردار باید رای بدهند؛ در پی نامه سازمان بازرسی کل کشور، سه‌شنبه شب صحن علنی شورای شهر اهواز برگزار شد و شهردار اهواز با هشت رای در سمت خود ابقا شد.
ایزدی گفت: در این نامه عنوان شده بود که شهردار اهواز مدارک لازم سابقه کار برای این سمت را ندارد. در این صورت، چرا اداره‌کل بازرسی نامه‌ای به وزارت کشور در خصوص لغو حکم شهردار ارسال نکرده است؟
وی در خصوص صدور حکم انفصال شهردار اهواز از خدمت در پی شکایت مرکز بهداشت غرب و پیگیری مدعی‌العموم در زمینه آبگرفتگی‌های سال گذشته در اهواز، افزود: حکم صادرشده بدوی است و شهردار و مدیرعامل سابق آبفا اهواز که این حکم برایشان صادر شده است، فرصت اعتراض دارند و نتیجه نهایی پس از تشکیل دادگاه تجدید نظر مشخص می‌شود بنابراین فعلا ادامه خدمت شهردار مشکلی ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد