hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > موردی از کرونای انگلیسی نداشته‌ایم/روند افزایشی ابتلا به کرونا

موردی از کرونای انگلیسی نداشته‌ایم/روند افزایشی ابتلا به کرونا

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: تفاوتی بین علائم کرونا ویروس معمول با کرونا ویروس انگلیسی وجود ندارد و تاکنون مورد قطعی از ابتلا به کرونا انگلیسی در استان اصفهان گزارش نشده است.
کمال حیدری ، با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا در استان اصفهان از حدود ۹۰ درصد به حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی حدود ۶۸ از خانوارهای اصفهانی شناسایی و غربالگری شدند.
وی با اشاره به شایعه وجود کرونای انگلیسی در استان اصفهان، ادامه داد: ابتلاء به کرونا انگلیسی قطعی به در اصفهان گزارش نشده است و افراد باید اخبار را از منابع رسمی و مورد اعتماد دنبال کنند، روند ابتلاء به کرونای معمولی در اصفهان از روند ثابت به سمت صعودی شدن است و احتمالاً هفته‌های آینده وضعیت بدی را تجربه می‌کنیم.
رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان تاکید کرد: در استان اصفهان ۱۰ مورد مشکوک به کرونا انگلیسی برای آزمایش به انستیتو پاستور تهران ارسال شده است و تاکنون موردی از ابتلای افراد به کرونا انگلیسی نداشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه تفاوتی بین علائم کرونا ویروس معمول با کرونا ویروس انگلیسی وجود ندارد، افزود: افراد همچنان رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا را جدی بگیرند و درباره کرونا ساده انگاری نکنند، چرا که در وضعیت شکننده‌ای قرار داریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد