hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورود خودروهای غیربومی به شهر بوشهر ممنوع شد

ورود خودروهای غیربومی به شهر بوشهر ممنوع شد

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی در استان گفت: از امروز ۱۸بهمن‌ماه ورود خودروهای غیربومی به شهر بوشهر و ورود خودروهای غیربومی از سه‌شنبه ۲۱بهمن‌ماه به استان بوشهر ممنوع است.
 سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تاکنون 22 هزار و 557 دستگاه خودرو در راستای ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در استان بوشهر اعمال قانون شده است اظهار داشت: در این راستا تاکنون 112 خودرو در استان بوشهر جریمه 500 هزار تومانی شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به  ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی از امروز به شهر بوشهر گفت: بر اساس مصوبه قانونی منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی از امروز 18 بهمن ورود خودروهای غیربومی به شهر بوشهر و ورود خودروهای غیربومی از سه شنبه 21 بهمن  به استان بوشهر ممنوع است.
سردار واعظی با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی برای مهار بیماری کرونا خاطر نشان کرد: در راستای اجرا و نظارت بر مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان و با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، نیروی انتظامی با همکاری بسیج در ورودی‌های استان و شهرها استقرار یافته و از ورود خودروهای غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.
وی با تاکید بر رعایت قانون و مقررات ترافیکی بیان کرد: علاوه بر جلوگیری از خودروهای غیربومی، رانندگانی‌که به این مصوبه توجه نکنند 5  میلیون ریال جریمه برای پلاک خودرو آنان منظور می‌شود.
رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر ممنوع بودن اقامت در سواحل و بوستان‌‌های استان بوشهر تصریح کرد: نصب چادرگروهی در تفرجگاه‌ها، سواحل و پارک‌های استان بوشهر ممنوع است و از برپایی چادرهای مسافری و اقامتی جلوگیری می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد