hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تلاش برای خانواده معظم ایثارگران برکت دارد

تلاش برای خانواده معظم ایثارگران برکت دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تلاش ‌‌و کوشش برای خانواده های معزز شهدا و ایثارگران برکت دارد و در این راه پرافتخار دعای خانواده معظم ایثارگران برای مسئولان بسیار ارزشمند است.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام حسین معصومی دو شنبه ۱۳ بهمن در دیدار با امام جمعه شهرستان خواف ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در سفرهای شهرستانی پیگیر مسکن و اشتغال خانواده‌های شهدا و جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار شهادت هستیم.
وی خاطر نشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از نهادهایی است که بیش‌ترین خدمات را به جامعه هدف خود ارایه می‌کند
حجت الاسلام معصومی با تاکید بر تکریم جامعه ایثارگری افزود: تلاش ‌‌و کوشش برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران برکت دارد و در این راه پرافتخار دعای خانواده معظم ایثارگران برای مسئولان بسیار ارزشمند است.
در این دیدار که صدیقه خدیوی معاون تعاون، مهدی طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد استان و مسلم سالاری رئیس بنیاد شهرستان خواف نیز حضور داشتند، امام جمعه خواف تاکید کرد: شهدا برای انقلاب از جان خویش مایه گذاشته اند و ما باید قدردان رشادت های این عزیزان باشیم.
حجت الاسلام عباس برزگرنژاد، اشتغال ایثارگران را از دغدغه های مهم شهرستان خواف خواند و خاطر نشان کرد: باید همه تلاش و کوشش خود را بکار گیریم تا زمینه اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان را فراهم کنیم.
گفتنی است؛ شهرستان خواف از توابع استان خراسان رضوی در 270 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده 110شهید، 289 جانباز و 34 آزاده در بنیاد شهید وامور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد