hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مشهد دوباره در وضعیت "زرد کرونایی" قرار گرفت

مشهد دوباره در وضعیت "زرد کرونایی" قرار گرفت

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر‌اساس رنگ‌بندی جدید نرم افزار ماسک، وضعیت شهر مشهد از نظر شیوع کرونا با افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس از آبی به زرد تغییر کرد.
حمیدرضا رحیمی  اظهار داشت: این در حالی است که هفته گذشته تعداد شهرستان‌های با وضعیت زرد در خراسان رضوی 6 شهرستان بود و وضعیت 27 شهرستان این استان آبی بود.
وی ادامه داد: بر اساس جدیدترین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علاوه بر مشهد برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی نظیر  باخرز، خلیل آباد، قوچان، گناباد، سبزوار و نیشابور نیز در وضعیت زرد قرار دارند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در کشور در حال افزایش است به طوری که هم  اکنون  19 مرکز استان کشور از جمله مشهد در  وضعیت زرد قرار دارند، وضعیت یک مرکز استان نارنجی  و 11 مرکز استان  آبی است.
رحیمی افزود: بر اساس رنگ‌بندی وزارت بهداشت، خطر کرونا در وضعیت زرد، متوسط است و فقط گروه شغلی چهار در این شرایط تعطیل است، قوانین وضعیت آبی و زرد نیز شبیه هم است.
وی ادامه داد: در وضعیت نارنجی به معنای پرخطر، سطح شغلی سه و چهار تعطیل هستند و در وضعیت قرمز که به مفهوم خیلی پرخطر است همه مشاغل به جز موارد ضروری سطح یک تعطیل می‌باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد