hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین تغییرات رنگ‌بندی کرونا در استان گلستان/ وضعیت بندرگز هم زرد شد + نقشه

آخرین تغییرات رنگ‌بندی کرونا در استان گلستان/ وضعیت بندرگز هم زرد شد + نقشه

آخرین تغییرات رنگ‌بندی شهرهای استان گلستان از نظر شیوع کرونا نشان می‌دهد بندرگز که تا هفته قبل در شرایط هشدار بود امروز به وضعیت زرد درآمد.
در هفته‌های اخیر با اینکه روند شیوع بیماری کرونا در استان گلستان روندی سینوسی و نوسان داشته است، اما روند کلی استان به سمت بهبودی رفته است.
تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان هرچند در نوسان بوده اما در روزهای اخیر کمتر پیش آمده که از 400 نفر فراتر برود و اکنون هم 389 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.
تعداد بیمارانی که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند هم تقریباً بین حدود 5 تا 10 نفر در حال تغییر است و اکنون هم 89 نفر در آی سی یو بستری هستند که 30 نفر آنان بدحال بوده و با استفاده از دستگاه ونتیلاتور به حیات خود ادامه می‌دهند.
رنگ بندی شهرهای استان نیز تغییر کرده و بعد از چند ماه بندرگز نیز از حالت نارنجی و هشدار خارج شده و اکنون در شرایط زرد به سر می‌برد. یکی دیگر از تغییرات نیز افزایش تعداد شهرهای آبی در استان بوده که گنبدکاووس هم به این فهرست افزوده شده است.
برهمین اساس شهرهای مراوه تپه، کلاله، گالیکش، رامیان، گنبدکاووس و گمیشان در شرایط آبی و همچنین بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، گرگان، آق قلا، علی آباد، آزادشهر و مینودشت هم در وضعیت زرد قرار دارند.
تعداد کل بهبودیافتگان کرونایی در استان گلستان از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون نیز به 19 هزار و 320 نفر رسیده است.
در هفته‌های اخیر در استان گلستان روز بدون فوتی به ثبت نرسیده و کمترین تعداد فوتی‌ها نیز مربوط به شبانه روز گذشته با 3 جان‌باخته بود. ضمن اینکه همچنان 54 درصد مبتلایان به کرونا در استان بالای 55 سال سن دارند و کمترین موارد ابتلا نیز مربوط به گروه سنی کمتر از 15 سال است.
کرونا ,
کرونا ,
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد