hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > گفتگو مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با همسر سردار شهید، حاج محمود اخلاقی

گفتگو مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با همسر سردار شهید، حاج محمود اخلاقی

همزمان با وفات حضرت ام البنین ( س) و روز تکریم مادران و همسران شهید، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با همسر شهید سرافراز ، سردار حاج محمود اخلاقی به صورت ویدئو کنفرانسی دیدار و گفتگو نمود.


مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ، ضمن تسلیت سالروز حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت همه مادران و همسران شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران ، گفت : زحمات مادران شهید در فقدان شهیدانشان در تربیت فرزندان شهید به عنوان یادگاران آنان ، بسیار ارزشمند و ستودنی است .

مهندس صباغ با اشاره به خلوص و از خودگذشتی شهیدان در طول سال های دفاع مقدس افزود : عملکرد سرداران شهید و اخلاص و تواضع آنان با وجود داشتن مسئولیت ، می تواند درس بزرگی برای همه مسئولین و الگوی مناسبی برای جوانان باشد . 

حجه الاسلام قادری در این نشست مجازی، ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت : حماسه مادران و همسران شهید در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و ایثار زنان بزرگواری همچون حضرت زینب (س) و حضرت ام البنین (س) می باشد.

وی وظیفه همسران شهید درحفظ ارزش های انقلاب که شهدا برای آن جان عزیزشان را فدا نمودند مهم و حساس برشمرد و افزود : اجر مادران و همسران شهید که بنیان خانه و خانواده را برای تربیت فرزندان در نبود شهید تحکیم بخشیدند کمتر از شهادت نیست.

در ادامه همسر شهید والامقام سردار حاج محمود اخلاقی با اظهار تشکر از توجه مسئولین نسبت به خانواده شهدا ، به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی این شهید پرداخت.

گفتنی است مهندس محمد اخلاقی ، فرزند شهید حاج محمود اخلاقی از کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان می باشد که در سال ۱۳۸۷ به صنعت برق پیوست و هم اکنون به عنوان کارشناس رلیاژ در معاونت بهره برداری و مشاور مدیر عامل در امور جوانان شرکت ، مشغول بکار می باشد.

شایان ذکر است در مراسم دیگری به همین مناسبت در نمازخانه شرکت برق منطقه ای سمنان ، حجه الاسلام قادری ، امام جماعت این شرکت در جمع نمازگزاران، به بیان فضائلی از بانوی فداکار اسلام، حضرت ام البنین (س) پرداخت. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد