hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان رضوی| زائران پیاده در مراکز درمانی استان به‌صورت رایگان پذیرش می‌شوند

خراسان رضوی| زائران پیاده در مراکز درمانی استان به‌صورت رایگان پذیرش می‌شوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی اقدامات درمانی زائران پیاده دارای فرم ارجاع به‌طور رایگان در مراکز درمانی انجام می‌شود. 

شاپور بدیعی گفت: هم‌زمان با دهه پایانی ماه صفر زائران بسیاری از داخل و خارج از کشور در قالب کاروان زائران پیاده راهی مشهد می‌شوند و بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده زائران پیاده که دارای فرم ارجاع ستاد هماهنگی بهداشت و درمان زائرین پیاده استان هستند، از خدمات بستری و اقدامات درمانی رایگان در تمامی سطوح در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه بهره‌مند می‌شوند.

او افزود: این طرح از ۵ الی ۱۹ آبان در مناطق زیرپوشش دانشگاه اجرا می‌شود و تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای و شهری، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی در سطح استان و بخصوص شهر مقدس مشهد، آمادگی کامل و جامع برای هرگونه اقدام درمانی و در صورت احتمال موقعیت بحرانی را دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اورژانس‌های بیمارستان‌های استان خراسان رضوی، بخش‌های بالینی و اتاق‌های عمل با تأمین کادر پزشکی و پرستاری و تجهیزات و ملزومات موردنیاز برای ارائه خدمات احتمالی به زائران در آمادگی کامل هستند.

بدیعی افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، گزارش‌های روزانه از سامانه HIS دریافت می‌شود و لازم است دقت نظر کافی به هنگام ثبت اطلاعات در این سامانه به عمل آید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد