hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اردبیل با تهدید بازگشت به وضعیت زرد کرونایی مواجه است؛ آغاز پیک چهارم با ادامه سریال بی‌توجهی‌ها

اردبیل با تهدید بازگشت به وضعیت زرد کرونایی مواجه است؛ آغاز پیک چهارم با ادامه سریال بی‌توجهی‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: به دنبال بی‌توجهی‌ و سهل‌انگاری‌های مردم خطر بازگشت وضعیت استان اردبیل به رنگ زرد و آغاز پیک چهارم دور از انتظار نیست.
 شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به اظهارنگرانی‌های عادی شدن وضعیت کرونایی در اردبیل اظهار داشت: به دنبال بی‌توجهی‌ و سهل‌انگاری‌های مردم خطر بازگشت وضعیت استان اردبیل به رنگ زرد دور از انتظار نیست.
وی افزود: با شرایط کنونی تعداد بستری‌ها در استان اردبیل تا حدود قابل توجهی افزایش یافته است و بیشترین فوتی‌ها و بستری‌ها مربوط به شهرستان اردبیل است که در این زمینه درصدد هستیم با کاهش تعداد بستری‌های کرونا وضعیت را به حالت عادی برگردانیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: برگزاری تجمعات، مراسمات عروسی و ترحیم و دورهمی‌ها همچنان ادامه‌دار است و مردم با بی‌توجهی در این مراسمات شرکت می‌کنند و در حالی که از عواقب کارهای خود اطلاع دارند اما به این مسائل هیچ اهمیتی قائل نیستند.
حبیب‌زاده تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که با کاهش شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال در بهبود وضعیت موجود گام برداشته و مشکلات کادر درمان را برطرف کنیم، چرا که بعد از گذشت یک سال کادر درمان و پزشکان فرسوده شده و همچنان درگیرند.
وی اظهار کرد: در صورتی که مردم رعایت نکنند اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌تر مجدداً در استان اعمال می‌شود که بنابراین انتظار داریم در این زمینه همکاری‌های لازم مبنای کار قرار گیرد و مردم و اصناف تعاملات همه‌جانبه‌ای برای رسیدن به وضعیت مطلوب داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد