hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهرداری رقم دقیق فروش عمارت اقدسیه را شفاف سازی کند/ ما نمی‌توانیم به حفظ بنا امیدوار باشیم

شهرداری رقم دقیق فروش عمارت اقدسیه را شفاف سازی کند/ ما نمی‌توانیم به حفظ بنا امیدوار باشیم

حجت نظری گفت: ما نمی‌توانیم به حفظ بنای عمارت اقدسیه امیدوار باشیم و نمی‌دانیم چه کسی قرار است آن را در اختیار بگیرد.
بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران ، با اشاره به فروش عمارت اقدسیه و حواشی آن اظهار کرد: خانه شهرداران تهران با قیمت ۱۵۰ میلیارد تومان به فروش رسیده اما نکته مهم این است که فروش عمارت اقدسیه به مرحله ثبت رسیده است یا خیر؟ شاید نقطه ابهام صرفا تنها در همین بخش باشد که شهرداری در این حوزه هنوز شفاف‌سازی نکرده است.
وی ادامه داد: متاسفانه مشخص نیست که عدد دقیق چیست؟ زیرا ۱۵۰ میلیارد تومان را بعضی عزیزان شهرداری مطرح می‌کنند، اما برخی مدعی رقمی دیگر می‌شوند، به همین دلیل لازم است که عدد شفاف شود و همچنین مشخص شود که خریدار این ملک کیست و قرار است چه استفاده‌ای از این ملک کند، زیرا عمارت اقدسیه، ملکی واجد ارزش در شهر تهران است.
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: از لحاظ قانونی نمی‌توانیم خریدار را مجاب کنیم که کاربری مدنظر ما را اجرا کند، اما وعده‌ مدیران شهرداری تلاش برای حفظ ملک بود، همچنین لازم است این عمارت به عنوان بخشی از هویت شهری برای ما باقی بماند، اما به نظر می‌رسد ما نمی‌توانیم به حفظ بنا امیدوار باشیم و نمی‌دانیم چه کسی قرار است آن را در اختیار بگیرد.
نظری با بیان اینکه این عمارت یک خانه معمولی نیست، تصریح کرد: تصاویر این ملک موجود است و اگر ما بخواهیم ارزش آیینه‌کاری‌ها و گچبری‌های عمات اقدسیه را تخمین بزنیم متوجه می‌شویم که با ارزش ملکیت و زمین برابری می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد