hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی (فروش اقساطی) در شهر جدید گلبهار

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی (فروش اقساطی) در شهر جدید گلبهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از انعقاد تفاهم‌نامه و احداث ٧۵٠ واحد مسکونی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن (فروش اقساطی) در این شهر خبر داد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-هومن گریوانی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه و در تشریح این خبر گفت: با عنایت به مصوبه شورای مسکن استان مبنی بر امکان عقد قرارداد جهت احداث و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید گلبهار، تفاهم‌نامه احداث حدود ٧۵٠ واحد مسکونی با شرکت بتن‌ساز تربت منعقد گردید. 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در ادامه افزود: با انعقاد این قرارداد اجرای کلیه پروژه‌های اختصاص داده شده به متقاضیان دارای واریز وجه حداقل ۴٠٠ میلیون ریال، آغاز خواهد شد. 
وی اظهار داشت: ساماندهی متقاضیانی که شهر مورد تقاضای آنها از ابتدا گلبهار بوده است در کمترین زمان ممکن انجام و پس از اخذ مصوبات لازم و تامین زمین عملیات ساخت این پروژه‌ها شروع می شود.
گریوانی در پایان ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح و خانه‌دار شدن خانواده‌های نیازمند و واجد شرایط از قشرهای مختلف جامعه، اذعان داشت: تاکنون انعقاد قرارداد احداث حدود ۴٠٠ واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار و همچنین حدود ٧۵٠ واحد توسط شرکت بتن‌ساز تربت در این شهر صورت پذیرفته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد