hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای طرح "آوای ورزش در همسایگی" درشهر جدید گلبهار

اجرای طرح "آوای ورزش در همسایگی" درشهر جدید گلبهار

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار از اجرای طرح "آوای ورزش در همسایگی" در شهر جدید گلبهار خبر داد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حسن خالقی‌مقدم در حاشیه برگزاری این طرح در منطقه ویژه گلبهار، گفت: در راستای انجام طرح "آوای ورزش در همسایگی" که توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به استان‌ها‌ ابلاغ شده است، این طرح همزمان با شهرستان های خراسان رضوی در گلبهار با همکاری شرکت عمران در حال اجرا می باشد.
مسئول نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا که تعطیلی باشگاه‌های ورزشی را در پی‌داشته است، سعی نمودیم تا در حوزه ورزش‌های همگانی فعالیت پر رنگ‌تری داشته باشیم و طرح‌های ابلاغ شده از سوی وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های همگانی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان گلبهار اجرا نماییم.
وی در ادامه به تشریح طرح "آوای ورزش در همسایگی" پرداخت و عنوان نمود: این طرح با مشارکت هیات ورزش‌های همگانی شهرستان گلبهار و شرکت عمران شهر جدید گلبهار با مرکزیت مجتمع‌های مسکونی و مسکن مهر اجرا می گردد و حداقل در هر محله تعداد دو مجتمع مسکونی کلان در آن شرکت خواهند نمود.
خالقی‌مقدم اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم این طرح را در سراسر شهر گلبهار بویژه مجتمع‌های مسکونی فاز یک و دو پوشش دهیم، از تمام شهروندان ورزش‌دوست گلبهاری تقاضا دارم در اجرای این طرح‌ها همکاری و مشارکت نمایند.
مسئول نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار در تقدیر از عوامل اجرایی طرح "آوای ورزش در همسایگی" افزود: از همکارانم در نمایندگی ورزش و جوانان و هیات ورزش‌های همگانی شهرستان گلبهار که در اجرای این طرح‌ها نهایت همکاری و مساعدت را داشته‌اند و همچنین اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار که همیشه در اجرای فعالیت‌های ورزشی یار و یاور ما هستند نیز تقدیر و تشکر می کنم. 
خالقی‌مقدم در ادامه از اجرای طرحی دیگر با نام "لیگ ورزش در خانه" خبر داد و اظهار داشت: این طرح که نیاز به مکان و زمان خاصی ندارد توسط هیات ورزش های همگانی گلبهار تدوین و در حال اجرا می باشد و طبق پیش بینی‌های انجام شده تا پایان این طرح حدود هزار کلیپ ورزشی از شهروندان دریافت خواهد شد، از همشهریان عزیز تقاضا داریم در این طرح نیز مشارکت داشته باشند.
وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از توجه مردم و مسئولین به این طرح‌ها، گفت: با توجه به رضایت هیات استان از طرح "لیگ ورزش در خانه"، احتمال دارد که این طرح نو و جدید بصورت سراسری در سطح استان خراسان رضوی نیز برگزار شود.
قابل ذکر است در حاشیه اجرای طرح "آوای ورزش در همسایگی" که در منطقه ویژه گلبهار برگزار شد، ضمن اهدای جوایز به تیم و نفرات برتر رشته های مختلف ورزشی، از ابوالفضل عربی قهرمان مسابقات جهانی لکوکاپ نیز تقدیر به عمل آمد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد