hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۳ هفته آینده کرونا در اصفهان اوج می گیرد

۳ هفته آینده کرونا در اصفهان اوج می گیرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:مراجعات بیماران مبتلا به کرونا درمراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رو به افزایش است و طی سه هفته آینده شاهد اوج گیری این بیماری خواهیم بود.
بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تعداد بیماران کرونایی در استان وضعیت با ثباتی را داشته است، اظهار داشت: این در حالی است که از یک هفته گذشته تاکنون شاهد افزایش بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستیم.
روند افزایش بیماران سرپایی
او با بیان اینکه افزایش بیماران سرپایی مبتلا به کرونا بیانگر پیام خوبی نیست، ادامه داد: باید توجه داشت که با روند فعلی طی دو هفته آینده شاهد افزایش بیماران بستری در استان اصفهان خواهیم بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ نفر در نوسان است و انتظار می‌رود که با شرایط فعلی این روند رو به افزایش باشد.

بیمار مشکوک به کرونای انگلیسی در اصفهان شناسایی نشده است

او با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوک به بیماری کرونای انگلیسی در اصفهان نداشته‌ایم، اضافه کرد: همچنین تاکنون مورد مبتلا به آنفلوآنزا نیز در اصفهان گزارش نشده است.

کلیدری در ادامه در خصوص تأثیر افزایش آلاینده‌های جوی بر روی بیماران تنفسی اضافه کرد: شرایط فعلی کیفیت هوا در اصفهان عوارض بیماری کرونا را افزایش می‌دهد و می‌تواند منجر به افزایش مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا باشد.

او ادامه داد: ما نگران ساده انگاری‌ها در استان اصفهان هستیم و طی سه هفته آینده شاهد شرایط نامناسبی خواهیم بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد