hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برجسته‌ترین آسیب پذیری‌های گوشی شیائومی Mi 11

برجسته‌ترین آسیب پذیری‌های گوشی شیائومی Mi 11

قبل از خرید گوشی شیائومی Mi 11 برجسته‌ترین آسیب پذیری‌های آن را بشناسید.
، شرکت چینی شیائومی ماه گذشته تلفن جدید Mi 11 خود را به عنوان اولین گوشی مجهز به پردازنده Snapdragon888 به بازار عرضه کرد. این دستگاه دو گزینه مختلف را برای انتخاب به کاربر ارائه می‌دهد، یکی پشت چرمی و شیشه سنتی، زیرا اولین گوشی هوشمندی است که با پردازنده Snapdragon888  در بازار کار می‌کند و طبق برخی وب سایت‌ها برخی از خطا‌ها و مشکلات کشف شده است.
مهمترین این مشکلات این است که Mi 11 در حین استفاده به طور تصادفی خاموش می‌شود و گاهی اوقات هنگام عکسبرداری برنامه دوربین غیرفعال می‌شود یا برخی از بازی‌ها به درستی بارگیری نمی‌شوند و ممکن است گاهی  مشکلات صدا ایجاد شود. مشکلات دیگری نیز وجود دارد، از جمله اینکه بیش از حد گرم شدن تلفن باعث نمی‌شود که بتواند از قدرت پردازنده Snapdragon888 نهایت استفاده را ببرد، علاوه بر اینکه عملکرد دوربین در حد متوسط است و Mi 11 ساخته شده از چرم هنگام پخش از طریق بلندگو دچار ایجاد اختلال صوتی می‌شود.
گوشی شیائومی Mi ۱۱

بهبود مشکلات گوشی Mi 11 از طریق بروزرسانی

بیشتر مشکلات به احتمال زیاد از طریق به روزرسانی نرم افزار در آینده برطرف خواهد شد و انتظار می‌رود ظرف یک یا دو ماه Mi 11 بهبود یابد. طبق مشخصات، گوشی Mi 11 دارای یک دوربین قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک صفحه نمایش فوق العاده AMOLED، گواهینامه HDR10 +، هدفون Harman Kardon آمریکایی است و با پردازنده Snapdragon888 کار می‌کند.
این تلفن از پردازنده Snapdragon888 پشتیبانی می‌کند که آخرین پردازنده کوالکام است و با دقت ۵ نانومتر تولید شده است، حافظه موقت این گوشی تا ۱۲ گیگابایت ظرفیت دارد و همچنین از فناوری VC LiquidCool پشتیبانی می‌کند. گوشی Mi 11 در رنگ‌های خاکستری، آبی و سفید در دسترس است مدل اصلی این گوشی با قیمت ۶۱۱ دلار با ۸ گیگابایت حافظه تصادفی و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس است.
گوشی شیائومی Mi ۱۱
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد