hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خوزستان| ظرفیت پارکینگ‌های شلمچه و چذابه در حال تکمیل است

خوزستان| ظرفیت پارکینگ‌های شلمچه و چذابه در حال تکمیل است

فرمانده راهور استان خوزستان گفت: تردد در محور اتوبوس از مسیر ایذه، باغملک و شهرکرد ممنوع است و رانندگان وسایل نقلیه سنگین می‌توانند از مسیر اهواز، اندیمشک و خرم‌آباد تردد کنند.


 منصور جمشیدی در حاشیه بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه اظهار کرد: علی‌رغم محدودیت‌های ترافیکی شاهد تردد روان در مرزها هستیم و در ورودی مرزها مسیر تردد خودروهای سواری، کامیون، اتوبوس و عابران پیاده به‌صورت جداگانه تعبیه و تفکیک‌شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او ادامه داد: امکانات راهور کل کشور و تمامی واحدهای استان خوزستان برای کنترل ترافیک مرزهای خوزستان بسیج شده‌اند و هیچ‌گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

فرمانده راهور استان خوزستان در پاسخ به این موضوع که مشکلاتی در راه تردد خودروهای حامل بار مواکب وجود دارد، تصریح کرد: تردد اتوبوس‌های داخل کشور و خارجی جداشده و سواری‌ها نیز تنها با مجوز توان تردد دارند، در غیر این صورت همه خودروها باید در پارکینگ‌ها نگهداری شوند و خودروهایی که در این مسیرها تردد می‌کنند تنها برای خدمت‌رسانی به موکب‌ها هستند که از پیش به آن‌ها مجوزهای لازم داده‌شده است.

جمشیدی یادآور شد: خودروها در ورودی پارکینگ‌ها توقف نکنند، چراکه غیر از خودروهای دارای مجوز، به هیچ خودرویی اجازه تردد داده نمی‌شود.

او افزود: چند پارکینگ در مرزهای شلمچه و چذابه وجود دارد که حجم سنگینی از خودرو را در خود جای‌داده و رفته‌رفته ظرفیت آن‌ها نیز تکمیل می‌شود.

فرمانده راهور استان خوزستان اشاره کرد: راهور استان خوزستان با دو دستگاه بالگرد وضعیت ترافیکی در مرزها را تحت کنترل دارد و در کل استان خوزستان تمامی نیروها در ورودی شهرها در حال آماده‌باش و خدمت‌رسانی به مردم و زائران هستند و در ورودی‌ها نیز مشکلی وجود ندارد. جمشیدی تأکید کرد: تردد در محور اتوبوس از مسیر ایذه، باغملک و شهرکرد ممنوع است و رانندگان خودروهای سنگین می‌توانند از مسیر اهواز، اندیمشک و خرم‌آباد تردد کنند، رانندگان نیز در این زمینه همراهی لازم را با راهور انجام داده و تردد انواع تاکسی و ون در خارج از شهرهای استان خوزستان تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود و تردد کامیون‌های حامل بار نیز از محورهای غربی استان و شلمچه و چذابه، غیر از کامیون‌های حامل سوخت تا تاریخ 13 آبان ماه ممنوع خواهد بود. او خاطرنشان کرد: رانندگان توجه کنند که به‌منظور تسهیل در تردد خدمت رسانان به مراسم اربعین در مسیرهای مشخص‌شده تردد و خودروی خود را در پارکینگ پایانه‌های مرزی متوقف کنند چراکه پارک خودروها در محلی غیر از پارکینگ‌ها با جریمه مواجه می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد