hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > شرایط واگذاری بیش از 1100 فقره انشعاب فاضلاب در هرند اصفهان مهیا شد

شرایط واگذاری بیش از 1100 فقره انشعاب فاضلاب در هرند اصفهان مهیا شد

در حال حاضر 80 درصد شبکه فاضلاب شهر هرند اجرا شده و تنها 8 کیلومتر دیگر باقی مانده تا اجرای شبکه فاضلاب این شهر تکمیل گردد و طی دو سال اخیر بیش از 120 حوضچه فاضلاب در شهر هرند بازسازی، هم سطح و مرئی سازی شده است.

مدیر آبفا منطقه جلگه گفت: با احداث تصفیه خانه فاضلاب ، ایستگاه پمپاژ و اجرای بیش از 24 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر هرند، هم اکنون متقاضیان می توانند با درخواست نصب انشعاب تحت پوشش دفع، انتقال و تصفیه بهداشتی فاضلاب قرار گیرند.
محمدعلی عباسی با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب از 14 سال پیش در دستور کار قرار گرفت تصریح کرد: در طی دو سال اخیر با اصلاح و بازسازی بیش از 42 نقطه از شبکه فاضلاب در این شهر، بستر بهره مندی مردم از خدمات شبکه فاضلاب فراهم شد.
وی اجرای شبکه فاضلاب را در هرند بسیار ضروری برشمرد و تصریح کرد: به دلیل بافت زمین سطح آبهای زیر زمینی در این شهر بسیار بالاست بطوریکه در شهرک مهدیه، در عمق یک الی دو متری به آب می رسیم.
مدیر آبفا جلگه دفع بهداشتی فاضلاب را یکی از مطالبات مردم دانست و اظهار داشت: برخی از نقاط در شهرهرند به گونه ای است که باید هفته ای یکبار به دلیل جنس خاک چاه فاضلاب را تخلیه کنند، که این امر هزینه قابل توجهی را به ساکنان این مناطق تحمیل می کند.
عباسی به نقل از برخی از شهروندان گفت: در صورتیکه چاه در موعد مقرر تخلیه نشود درکوچه و خیابان سرازیر می شود که نه تنها باعث آسیب رساندن به ساختمانها و منازل مسکونی می شود بلکه آلودگی زیست محیطی ایجاد کرده و بیماریهای بسیاری نیز به دنبال دارد.
وی با اشاره به اجرای 24 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر هرند خاطر نشان ساخت: در حال حاضر 80 درصد شبکه فاضلاب شهر هرند اجرا شده و تنها 8 کیلومتر دیگر باقی مانده تا اجرای شبکه فاضلاب این شهر تکمیل گردد و طی دو سال اخیر بیش از 120 حوضچه فاضلاب در شهر هرند بازسازی، هم سطح و مرئی سازی شده است.
عباسی با اشاره به استقبال مردم شهر هرند از نصب انشعاب فاضلاب تصریح کرد: در حال حاضر امکان فنی واگذاری هزار و 100 فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان وجود دارد این در حالیست که زمینه های واگذاری انشعاب فاضلاب به متقاضیان به صورت اقساطی نیز فراهم شده است.
مدیر آبفا جلگه تصریح کرد: فرایند تصفیه در تصفیه خانه فاضلاب هرند به روش لجن فعال که یکی از پیشرفته ترین روشهای تصفیه در دنیا محسوب می شود انجام می گیرد و پساب آن در نهایت در اختیار کشاورزان برای کشت غیر مثمر قرار می گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد