hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تقدیر از مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در حوزه فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت

تقدیر از مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در حوزه فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت

از سوی امور ایثارگران استانداری، بنیادشهید و امور ایثارگران استان از هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به دلیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اقدامات جهادگونه در راستای خدمات رسانی به مردم تقدیر به عمل آمد.



از سوی امور ایثارگران استانداری، بنیادشهید و امور ایثارگران استان از هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به دلیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اقدامات جهادگونه در راستای خدمات رسانی به مردم تقدیر به عمل آمد.
دکتر یزدی مشاور امور ایثارگران استانداری در این مراسم با اشاره به ضرورت خدمات رسانی بی وقفه به مردم گفت: خدمت رسانی به مردم یکی از توفیقاتی است که خداوند نصیب انسان های خالص و متعهد می نماید که در این خصوص در دین اسلام احادیث  و روایات زیادی نقل شده است .
وی حل مشکلات مردم را مصداق بارز لطف خداوند برشمرد و تصریح کرد: لطف و رحمت خداوند شامل افرادی شده که توفیق حل مشکلات مردم را دارند بنابراین مسولان باید قدر فرصت خدمت به مردم را غمینت شمارند و بی وقفه در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.
مشاور امور ایثارگران استانداری، سقایی را یکی از توفیقات فعالان در صنعت آبفا دانست و اظهارداشت: فعالان صنعت آبفا که فرصت سقایی برای آنها مهیا شده باید بی وقفه در زمینه خدمت رسانی به مردم تلاش کنند والبته مهندس هاشم امینی، مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان بعنوان یکی از مدیران متعهد  و مسولیت پذیر توانسته به خوبی خدمات پایدار به مردم در سطح استان ارائه دهد.
در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه ۱۲ درصد شاغلان شرکت ایثارگر هستند اظهارداشت: فعالان صنعت آبفا شبانه روزی و بی وقفه در راستای خدمت رسانی پایدار به مردم فعالیت می کنند که این مهم نشانگر ایثار و تعهد فعالان در این صنعت می باشد.
وی افزود: با توجه به اقدامات جهادگونه کارکنان آبفا در زمینه ارائه خدمات شبانه روزی به بیش از ۵ میلیون نفر در استان، به نوعی می توان گفت همه کارکنان آبفا ایثارگر به شمار می آیند.
هاشم امینی با اشاره به تامین آب شرب مردم در سطح استان خاطر نشان ساخت: هم اکنون آب شرب بیش از ۵ میلیون نفر در بیش از ۱۰۰ شهر و بیش از هزار روستا در سطح استان بی وقفه تامین می شود. همچنین فاضلاب بیش از ۲ میلیون نفر در سطح استان به صورت بهداشتی جمع آوری و تصفیه می شود که این همه در راستای ارائه خدمات پایدار در دستور کار قرار دارد.


وی با بیان اینکه شرکت آبفا استان اصفهان روزتولد آقاابوالفضل العباس (ع) را به عنوان روز سقا نامگذاری نموده است اعلام کرد: شرکت آبفا در راستای قدردانی از تلاشهای ایثارگران حدود ۱۴۰ واحد مسکونی در شهرک شهید کشوری را به منظور تامین مسکن ایثارگران شرکت، در دستور کار قرار داده است. همچنین اقداماتی در زمینه رفع مشکلات اشتغال، معیشت و سلامت ایثارگران مدنظر قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان ترویج فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه بسیار مهم دانست و عنوان کرد: شرکت آبفا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳۰ خانواده شهید شرکت آبفا استان اصفهان تا کنون ۲ یادواره برگزار نموده و مقرر گردیده است که سومین یادواره شهدا در سال آینده برگزار شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد