hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چهارمحال و بختیاری| 20 آبان، آخرین‌مهلت ثبت‌نام مسابقات دفاع ۳ دقیقه‌ای

چهارمحال و بختیاری| 20 آبان، آخرین‌مهلت ثبت‌نام مسابقات دفاع ۳ دقیقه‌ای

سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان ثبت‌نام سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای از پایان‌نامه‌های دانشجویی در این استان ‌همزمان با سراسر کشور خبر داد.


 سیروس رضایی اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی را برگزار می‌کند.

او افزود: این مسابقات با هدف کمک به رشد، تقویت، مهارت‌های ارتباطی و بیانی، ایده پردازی در دانشجویان، مهیا بودن فرصتی برای برقراری ارتباط میان فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌ کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی خواهد بود.

رضایی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا ۲۰ آبان ماه است، تصریح کرد: زمان برگزاری این مسابقات در واحدهای جهاد دانشگاهی تا ۳۰ آذرماه بوده که این زمان قابل تمدید است‌.

او گفت: افرادی که از ابتدای سال ۹۳ تا پایان مهرماه امسال از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پیش از پایان مهرماه سال جاری به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد، روبروی دانشکده علوم زمین و منابع طبیعی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند.

او همچنین گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی www.isba.ir مراجعه کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد