hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین جزئیات طوفان در جازموریان؛ برق ۴ روستا هنوز قطع است

آخرین جزئیات طوفان در جازموریان؛ برق ۴ روستا هنوز قطع است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به خسارات بالای طوفان در جنوب استان کرمان گفت: برق ۴ روستا هنوز قطع است.

مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ، با اشاره به خسارات بالای طوفان شن در جنوب استان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی راه‌های روستایی بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای وصل شدن برق روستاها از روز گذشته آغاز شده و دیشب برق تمامی روستاها به جز 4 روستا وصل شده است گفت: از صبح امروز هم تلاش برای اتصال برق این روستاها در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه سطح خسارت‌های ناشی از این این طوفان در جنوب استان کرمان بالاست ادامه داد: خسارات اولیه طوفان شن در حال ارزیابی است.

فرماندار رودبار جنوب نیز از خسارت 200 میلیارد تومانی طوفان شن و گردو غبار به حوزه کشاورزی و عمران شهری رودبارجنوب خبر داد و گفت: با توجه به ادامه دار بودن این شرایط جوی، خسارت نهایی در حال برآورد است.

به گزارش تسنیم وزش طوفان شن در بخش جازموریان که از بامداد امروز جمعه 3 بهمن آغاز شد و باعث از بین رفتن 80 درصد از محصولات جالیزی، شامل گوجه و هندوانه در بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب شد؛ این طوفان راه‌های ارتباطی 15 روستا را مسدود و برق تعداد 25 ر‌وستا بخش جازموریان را قطع کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد