hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هر شب 80 نفر کارتن خواب در دو گرمخانه سنندج اسکان داده می شوند

هر شب 80 نفر کارتن خواب در دو گرمخانه سنندج اسکان داده می شوند

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و افراد بی سرپناه و کارتن خواب دومین گرمخانه در سطح شهرسنندج راه اندازی شده و هرشب 80 نفر افراد کارتن خواب در این دو گرمخانه اسکان داده می شوند.
صلاح الدین وکیلی اظهار کرد: هر ساله با آغاز فصل سرما و در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی طرح اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب اجرا می شود.
وی افزود: از آبان ماه سالجاری طرح اسکان افراد بی سرپناه در گرمخانه این شهرداری واقع در چهار راه انقلاب سنندج آغاز شد.
مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل های ابلاغی مبنی بر رعایت بهداشت در گرمخانه ها و همچنین جلوگیری از تجمع افراد کارتن خواب در گرمخانه اقدامات لازم در خصوص راه اندازی دومین گرمخانه هم صورت گرفت.
وکیلی اعلام کرد: از ابتدای دی ماه سالجاری دومین گرمخانه شهرداری هم واقع در خیابان 17 شهریور فعالیت خود را آغاز کرده و شبانه از ظرفیت این دو گرمخانه جهت اسکان افراد بی سرپناه استفاده می شود.
وی از اسکان 80 نفر افراد بی سرپناه و کارتن خواب در دو گرمخانه شهرداری در سطح شهر خبر داد و افزود: با مصوبه شورای شهر تمهیدات لازم برای تهیه یک وعده غذای گرم برای افراد اسکان داده شده صورت گرفته است.
وکیلی خاطرنشان کرد: از افراد بی سرپناه در گرمخانه تست تب سنجی گرفته خواهد شد و تمامی اطلاعات آنها هم ثبت خواهد شد.
وی از شهروندان در خواست کرد: در صورت مشاهده افراد بی سرپناه در معابر شهری با شماره تماس 3327880 جهت جمع آوری و انتقال آن ها به گرمخانه تماس حاصل کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد