hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > نیکزاد: کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پاسخگو باشند

نیکزاد: کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند پاسخگو باشند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مردم را به بورس دعوت کردند باید پاسخگوی وضعیت فعلی باشند نباید توپ را به زمین مجلس شورای اسلامی بیندازیم.
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس در پاسخ به تذکر سید کاظم دلخوش گفت: همین امروز ظهر رأس ساعت 12 و 30 دقیقه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس را فراخوانده تا توضیحاتی درباره وضعیت بازار بورس ارائه کند.
وی ادامه داد: اما واقعیت این است که افرادی که مردم را به بورس دعوت کردند امروز باید پاسخگوی این وضعیت باشند. توپ را نباید به زمین مجلس انداخت. رئیس مجلس، رئیس کمیسیون اقتصادی و هیات رئیسه و اکثر نمایندگان مجلس موضوع بورس را پیگیری می کنند اما مردم عزیز باید بدانند افرادی که مردم را به بورس دعوت کردند باید پاسخگو باشند.
سید کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به وضعیت بازار بورس اظهار کرد: در حال حاضر آشوبی در این بازار ایجاد شده و عزیزانی که به سازمان بورس اطمینان داشتند دچار چالش و مشکل شده‌اند. از هیات رئیسه مجلس درخواست می‌کنم نشستی اضطراری در این خصوص برای تقویت بخش نظارتی مجلس تشکیل شود تا وضعیت افرادی که به این بازار ورود کرده‌اند مشخص شود.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود موج سرما به ویژه در استان‌های شمالی کشور، تصریح کرد: ضرورت دارد در شرایط فعلی ستاد مدیریت بحران را به مجلس فرا بخوانیم تا میزان آمادگی آن ها سنجیده شود و برف و باران و سرما ما را غافلگیر نکند.
دلخوش در پایان اظهار کرد: گروهی از معلمان و پیش دبستانی‌ها بلاتکلیف هستند. در قانون برنامه ششم پیش بینی شد که فاصله 10 درصدی در پرداختی‌ها و همسان سازی رعایت شود لذا هیات رئیسه باید این موضوع را پیگیری کند تا قانون مجلس شورای اسلامی به درستی اجرا شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد