hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تذکر نماینده اصفهان به روحانی درباره استفاده مازوت در نیروگاه‌ها

تذکر نماینده اصفهان به روحانی درباره استفاده مازوت در نیروگاه‌ها

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده اصفهان به رئیس جمهور درباره ضرورت توجه به آلودگی ناشی از استفاده از مازوت در نیروگاه‌ها را قرائت کرد.
 علی کریمی فیروزجائی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
- تذکر کیوان مرادیان کوچکسرائی نماینده قائمشهر به وزرای دادگستری و صمت؛ درباره لزوم جلوگیری از افزایش قیمت سه باره مواد شوینده در پی سال جاری.
- تذکر محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق به رئیس جمهور؛ درباره اینکه چرا علی رغم تاکید قانون اصلاح مواد تبصره 6 ماده 12 در رابطه با حقوق دولتی وصولی معادن ردیف بودجه مربوط به این تبصره حذف شده است.
- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور؛ درباره ضرورت توجه به آلودگی ناشی از استفاده از مازوت در نیروگاه ها و به خطر افتادن سلامتی مردم.
- تذکر مهدی عسگری نماینده کرج، اشتهارد و فردیس به همراه 42 نفر از نمایندگان به وزیر صمت؛ درباره ضرورت اتخاذ سیاست های حمایتی و سوق دادن منابع و ظرفیت های کشور در تولید انواع ورق ها و قطعات فولاد و آلیاژها با ارزش افزوده بالا.
- تذکر حبیب اله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند و هامون به رئیس جمهور؛ لزوم اقدام جدی در حل مشکل حاشیه نشینی شهر زابل.
- تذکر سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم بازگشایی خیابان سرداران 2 در ارومیه، همچنین لزوم رسیدگی به دریافت 2 عوارض سنگین از مردم ارومیه در بزرگراه ارومیه- تبریز
-تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به وزیر نیرو؛ لزوم اتخاذ تدابیر لازم از هم اکنون برای جلوگیری از قطع برق مصرفی به خصوص در مراکز و کارخانجات تولیدی هنگام فصل گرما.
- تذکر حسن محمدیاری نماینده طوالش به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم عذرخواهی و اصلاح نام حیران گیلان به حیران اردبیل در کتب درسی.
- تذکر سیدکاظم موسوی نماینده اردبیل به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم توجه به راه های شریانی و مواصلاتی منطقه محروم اردبیل از جمله جاده سرچم اردبیل به اتوبان میانه و راه های روستایی اردبیل، نیر و سرعین.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد