hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توقف بازار خرید و فروش رایانه در اصفهان / منتظر کاهش قیمت و رفتار بازار ارز هستیم

توقف بازار خرید و فروش رایانه در اصفهان / منتظر کاهش قیمت و رفتار بازار ارز هستیم

رئیس اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان گفت: کاهش قیمت دلار قطعا بر قیمت کالاها تاثیرگذار است اما این تغییر قیمت به سرعت اتفاق نمی‌افتد و در حال حاضر بازار نسبت به خرید و فروش توقف داشته است.
مجید کرباسچی ، با اشاره به روند کاهشی قیمت رایانه متاثر از قیمت ارز اظهار داشت: البته این تغییر قیمت به سرعت اتفاق نمی‌افتد و خریدهای بازار معمولا با دلار 26 تومانی و بیشتر انجام شده است.
وی با بیان اینکه در این شرایط بازار نسبت به خرید و فروش توقف داشته، تصریح کرد: به دلیل اینکه منتظرکاهش قیمت‌ها و پیش‌بینی رفتار دلار هستند، خرید و فروش‌ها سست شده و اگر دلار در کانال 24 هزار تومان باقی بماند بازار مجدد فعال می‌شود و بهتر از گذشته هم خواهد شد.
رئیس اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان بیان کرد: رسته‌های مختلفی از جمله ماشین‌ اداری، کامپیوتر و شبکه در این حوزه قرار دارد و رفتارهای مشابهی در بین آنها دیده نمی‌شود به همین خاطر نمی‌توان درصدی از کاهش قیمت‌ها عنوان کرد، برای مثال نرخ واردات در سخت افزار سریع‌تر و به تبع آن نوسان قیمت سریع تر است.
وی خاطرنشان کرد: تغییر تعرفه‌های گمرک تاثیر قبال توجهی بر قیمت تمام شده کالا ها می‌گذارد و کالاهای جدید با تعرفه جدید گمرک گران‌تر خواهد بود.
کرباسچی با بیان اینکه خرید و فروش در فضای مجازی گفت: رفتار مصرف کننده به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده اما باید در فضای خرید و فروش با افرادی که مجوز لازم را ندارند دقت بیشتری داشت؛ همچنین در فضای مجازی نیز اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای الکترونیکی وجود دارد که جواز کسب صادر می‌کند بنابراین دقت کنند که نماد و یا جواز این اتحادیه وجود داشته باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد