hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۳۶۶ بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند

۳۶۶ بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۳۶۶ بیمار کرونایی در استان خبرداد و گفت: حال ۲۷ نفر از این بیماران وخیم است.
سراج الدین عارف نیا شامگاه دوشنبه در خصوص وضعیت کرونا گلستان اظهارکرد: روزانه بین ۵۰ الی ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های سطح استان بستری شده و این امر نشان می دهد که پیک سوم هنوز به پایان نرسیده است.
وی افزود: در حال حاضر ۳۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های سطح استان بستری هستند که از این تعداد ۸۶ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۲۷ نفر هم به دستگاه تنفسی متصل هستند.
عارف نیا با تأکید بر این که مردم باید قواعد بهداشتی را جدی گرفته و زدن ماسک را فراموش نکنند، فروکش نکردن پیک سوم نشان از آن دارد که مردم نسبت به رعایت پروتکل ها بی تفاوت شده اند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: باید آن حساسیت و ترس اسفندماه سال گذشته نسبت به کرونا همچنان وجود داشته و مردم هم از دورهمی ها پرهیز کنند.
گفتنی است که هم اکنون شهرستان های بندرگز، کردکوی و بندرترکمن در وضعیت نارنجی و گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول، آق قلا آزادشهر و مینودشت در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها آبی هستند.
استان در مجموع در وضعیت نارنجی قرار داشته و ممنوعیت های ترددی در آن وجود دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد