hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > محسن کاوه: جام پلیکونه ایتالیا جزء برنامه‌های کادر فنی است

محسن کاوه: جام پلیکونه ایتالیا جزء برنامه‌های کادر فنی است

مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته قصد داریم تعدادی از کشتی گیران را به تورنمنت ایتالیا اعزام کنیم.
محسن کاوه درباره برنامه‌های کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در تورنمنت‌های بین المللی پیش رو اظهار داشت: حضور در تورنمنت پلیکونه ایتالیا یکی از رقابت‌های بین المللی می‌باشد که جزء برنامه‌های کادر فنی است، اما به شرطی که شرایط فراهم باشد.
وی درباره غیبت ایران در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام هنری دگلان فرانسه باوجود حضور برخی کشتی گیران مطرح گفت: به طور حتم برای حضور در هر تورنمنت بین المللی یک سری قوانین همچون اخذ روادید آن کشور وجود دارد که باید رعایت شود، در مورد مسابقات فرانسه نیز این موضوع وجود داشت و با فرض اینکه اگر ما قصد داشتیم نماینده‌ای هم به این رقابت‌ها اعزام کنیم فرصت کافی برای گرفتن روادید وجود نداشت، اما متأسفانه برخی دوستان از تمام مسائل مطلع نیستند و یک طرفه قضاوت می‌کنند.
دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۳ دی ماه آغاز شده و امروز (سه شنبه) به پایان می‌رسد. آزادکاران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا ۸ مرحله اردو را در برنامه خواهند داشت.
رقابت‌های گزینشی قاره آسیا ۲۰ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ و رقابت‌های قهرمانی آسیا روز‌های ۲۳ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.
کشتی ایران سال گذشته محبی در پیکار‌های جهانی توسط رضا اطری، حسن یزدانی و یدالله محبی موفق به کسب سهمیه در وزن‌های ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم شدند و نمایندگان کشورمان باید فروردین ماه در وزن‌های ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم در پیکار‌های گزینشی حضور یابند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد