hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > “انتقام سخت” با چاشنی “انتظار مرگبار”

“انتقام سخت” با چاشنی “انتظار مرگبار”

بهروز بهشتی فعال سیاسی رسانه ای در یادداشتی به موضوع انتقام سخت در نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

​به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران؛ متن یادداشت به شرح زیر است:

در روزهای اخیر همزمان با فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و یاران با وفایشان؛ تحرکات منطقه ای به گونه ای پنهان و آشکار تا کنون رقم خورده است که وحشت آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع منطقه به وضوح از انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران به همراه گروه های مقاومت که همواره و بیش از این بارها برای چنین رخدادی اعلام آمادگی کرده بودند، آشکار شود. از پرواز بی ۵۲ های غول پیکر بر فراز خلیج فارس و رفت و آمد ناوهای جنگی و هواپیمابر تا تحرکات، رفت و آمدها و دیدارهای مشکوک و غیرعادی برخی مقامات و جوسازی و بزرگنمایی رسانه ها و دستگاه های استکبار؛ همه و همه نشان از چنگ و دندان نشان دادن به جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت داشت تا از انتقام سخت احتمالی در سالگرد شهادت مظلومانه و قهرمانانه سردار سرافراز اسلام صرف نظر کنند.

حال این سوال به ذهن میرسد که آیا انتقام سخت و قطعی خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران باوفایشان قرار است در بازه زمانی خاص و مناسبتی مانند سالگرد شهادت این شهدای گرانقدر با شیوه های از پیش تعیین شده در ابعادی مشخص رخ دهد یا زمان و نحوه انتقام سخت به گونه دیگریست؟؟!!

این پرسش دقیقا همان نقطه عطفی می باشد که پاسخ آن برای سردمداران کاح سفید و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه تبدیل به “انتظار مرگبار” شده است. اینکه مستکبرین عالم از زمان، ابعاد، میزان و شیوه انتقام سخت بشدت عاجزند و انتظار برای انتقام سخت از سوی رزمندگان اسلام، آنها را به تکاپوی اظهارات تهدیدآمیز پیاپی و تحرکات نظامی بی فایده و بی هدف انداخته است.

اما آنچه که انتظار مرگبار استکبار را بیش از پیش برایشان کابوس وار کرد و بر سردرگمی و سرگردانی آن ها افزود، سخنان سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه بود که گفت: “ممکن است از درون خانه تان پاسخ جنایت شما را بدهند”.

تنها همین یک جمله از سردار قاآنی کافی بود تا اکثریت رسانه های دنیا آن را منتشر و به تحلیل آن مشغول شوند و از طرفی ترس و دلهره دو چندان بر جنایتکارانی وارد کند که فرماندهانشان از صدر تا ذیل بدنبال شوآف نظامی برای حفظ روحیه از دست رفته سربازانشان بودند.

و در پایان؛ مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید سلیمانی و دست‌اندرکاران مراسم سالگرد آن شهید سرافراز چه زیبا و قاطعانه فرمودند که: “بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد – ما دنبال وقت ممکن هستیم- باید انتقامشان را پس بدهند.”​

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد