hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هوای استان اصفهان تا روز چهارشنبه پایدار است

هوای استان اصفهان تا روز چهارشنبه پایدار است

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت هوای استان اصفهان تا روز چهارشنبه به صورت پایدار پیش بینی شده است.
فاطمه زهرا سیدان رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: از امروز تا روز چهارشنبه جو پایدار است.

او افزود: بر این اساس آسمان در اکثر نقاط استان اصفهان صاف تا کمی ابری، همراه با افزایش ابر و وزش باد در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به وزش باد در سطح زمین شرایط برای انباشت آلاینده‌ها مانند هفته گذشته مهیا نیست، ادامه داد: البته ممکن است در برخی از ساعات وضعیت کیفی هوای اصفهان به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس برسد، اما وضعیت ناسالم برای عموم پیش بینی نمی‌شود.

او با بیان اینکه پایداری نسبی هوا تا اواسط روز چهارشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: بر این اساس از چهارشنبه تا پنجشنبه موج ناپایدار جوی بر روی استان اصفهان فعال می‌شود.

سیدان با بیان اینکه این موج ناپایدار در اکثر مناطق استان به صورت وزش باد خود را نشان می‌دهد، ابراز داشت: این سامانه در غرب و جنوب استان نیز بارش‌های پراکنده‌ای به صورت باران و برف را به همراه دارد.

او افزود: این موج ناپایدار از اواخر روز پنجشنبه و اوایل روز جمعه از استان خارج خواهد شد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه با خروج این سامانه کاهش دما را شاهد خواهیم بود، ادامه داد: این در حالی است که از ابتدای هفته دمای هوا روند افزایشی را داشته است.

او با بیان اینکه دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۱۶ و منفی سه درجه سانتی‌گراد در نوسان است، ابراز داشت: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و فرودگاه اصفهان با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان شناخته می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد