hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > صادرات با طعم نان خشک در واحد توليدي نان تلاش

صادرات با طعم نان خشک در واحد توليدي نان تلاش

واحد توليدي نان تلاش واقع در شهرك صنعتي شاهرود، توليدكننده انواع نان‌های خشک سوخاری توانسته با تولید ۵۰۰ تن و صادرات ۲۵ درصد محصولات خود بازار‌های صادراتی اروپا، امریکا و کشور‌های همسایه را در اختیار گیرد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان، شرکت دانش بنیان نان تلاش از ابتداى مهر سال 92 با تولید انواع نان هاى سوخارى با برند تلاش و دکتر تلاش آغاز بکار نموده است.

سبد محصولات اين واحد توليدي را چهار گروه از نان‌ها تشکیل می‌دهد و تقاضای گسترده و روز افزون برای محصولات نان تلاش، اراده و خواست توليدكنندگان اين واحد صنعتي را برای تولید محصولات جدید با بسته بندی های متنوع و طعم های گوناگون مصمم ساخته است.

نوری استاد دانشگاه است، اما تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از قابلیت‌های نان‌های سنتی با استفاده از چاشنی‌ها و افزودنی‌های طبیعی همچون انواع غلات، مغزها، میوه ها و سبزیجات نان‌های مغزی و سالم و بدون هیچگونه نگهدارنده را راهی بازار‌های داخلی و خارجی کند.

مدیر عامل کارخانه نان‌های خشک سوخاری این واحد تولیدی فعلا در سی طعم و مدل به شکل سنتی و بدون هیچگونه ماده نگهدارنده تولید می‌شود و به همین علت بسیار مورد توجه بازار داخلی و دیگر کشور‌ها قرار گرفته است.

این تولید کننده نان‌های خشک و سوخاری سنتی کشورمان را دارای قابلیت تنوع مدل و طعم بی شمار می‌داند و می‌گوید : هر کدام از انواع و طعم‌ها می‌تواند عرصه نوآوری و خلاقیت و بازار تازه‌ای برای فروش و صادرات ارزآوری باشد.

نان‌های برد استیک یا نان‌های قلمی از محصولات جدید این کارخانه است استفاده از این نوع نان‌ها در کشو‌های اروپایی و امریکا البته در یک تا دو مدل متداول است، اما این واحد توانسته در مدت چند ماه برای هشت مدل از این نان‌های برداستیک یا قلمی از کشور‌های اروپایی و عربی سفارش بگیرد که درحال ارسال است.

مدیر عامل کارخانه با اشاره به ثبت برند‌های نان این کارخانه و مطرح بودن آنها در بازار‌های صادراتی می‌گوید نان‌های این واحد در گرو‌های نان‌های ساده و سنتی شیرین بدون شکر، نان‌های مغزی و نان‌های رژیمی مغزی با برند نان تلاش و نان دکتر تلاش راهی بازار می‌شود.

مدیرعامل کارخانه گفت: تا چندماه دیگر بیش از سه خط تولید انواع نان در این واحد نیز راه اندازی می شود و تنوع تولید نان‌های این واحد به پنجاه نوع می‌رسد.

ساخت برخی دستگاه‌ها و ماشین الات مورد نیاز کارخانه همچون دستگاه فرآوری خمیر و تولید نان‌های برد استیک این کارخانه بدست مدیرعامل ساخته شده و وی توانسته با این کار به جای هزینه، چهار صد تا پانصد هزار یورویی خرید این دستگاه از دیگر کشور‌ها با کمتر از سی میلیون تومان این دستگاه را بسازد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد