hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > علت سکوت سرمربی تیم ملی کاراته چیست؟

علت سکوت سرمربی تیم ملی کاراته چیست؟

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته نزدیک به یک سال با هیچ رسانه‌ای گفت و گو نکرده است.
آخرین رقابتی که ملی پوشان کاراته کشورمان به روی تاتامی رفتند مربوط به رقابت‌های کاراته وان اتریش است. بعد از این مسابقات قرار بود کاراته کا‌ها راهی تورنمنت کاراته وان مراکش شوند که به دلیل شیوع ویروس کرونا این اتفاق رخ نداد و تا به امروز ملی پوشان نتوانسته اند وارد هیچ رقابت بین المللی شوند.
این در حالی است که سهمیه کاراته ایران برای حضور در المپیک توسط بهمن عسگری قطعی شده است و از میان ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده یک نفر مسافر توکیو خواهد شد. تیم ملی کاراته در رقابت‌های کاراته وان پاریس شانس دارد تا سومین سهمیه خود را توسط امیر مهدی زاده ملی پوش پر افتخار این رشته ورزشی قطعی  و با ۳ سهمیه کامل به ژاپن سفر کند.
شرایط برای کاراته ایران خوب است و ملی پوشان تا امروز توانسته اند چهار دوره اردوی خود را در پایتخت و جزیره کیش برپا کنند، اما سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته قریب به یک سال است که با هیچ کدام از رسانه های رسی مصاحبه‌ای انجام نداده است و همچنان بر این کار اصرار دارد. این در حالی است که هروی رابطه بسیار خوبی با اصحاب رسانه دارد، اما علت سکوت او در این چند وقت همچنان مشخص نیست. یکی از دلایلی که هروی را به سکوت وادار کرده است، مشکلات موجود است که در ورزش ما همچنان وجود دارد و مشخص نیست چه زمانی قرار است این موانع حذف شود.
هروی از برترین مربیان ورزش ایران محسوب می‌شود و تا به اینجا توانسته است ۳ عنوان قهرمانی جهان و آسیا را تصاحب کند و  هر کجا که نام کاراته ایران در تورنمت‌های رسمی دیده می‌شود، مدال آوری با آن  عجین شده است. در جایی که کشور‌های برتر این رشته روز‌هایی کاراته ایران را در خواب هم به این اندازه قدرتمند نمی‌دیدند، حالا از شاگردان هروی حساب می‌برند و این مربی با سابقه، کاراته کشورمان را همواره به یک قطب مدال آوری در دنیا و آسیا تبدیل کرده است.
مشخص نیست سکوت هروی تا چه زمان ادامه خواهد داشت. این رشته ورزشی از امید‌های کسب مدال در المپیک توکیو محسوب می شود و بار‌ها وزارت ورزش و جوانان به درخشش کاراته کا‌ها در توکیو اشاره کرده است، اما باید دید مسئولان عالی رتبه ورزش کشور چگونه دغدغه هروی که منجر به سکوت طولانی آن شده است را شناسایی  و برای حل آن چاره اندیشی خواهند کرد.
ملی پوشان کاراته ایران در نزدیک‌ترین تورنمنت باید به پرتغال و مراکش سفر کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد