hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| برگزاری جلسه کارگروه اشتغال‌زایی جوانان البرز

البرز| برگزاری جلسه کارگروه اشتغال‌زایی جوانان البرز

جلسه کارگروه اشتغال‌زایی جوانان البرز برگزار شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه در کنار رویدادهای ورزشی از مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی نیزغافل نبوده‌ایم، گفت: برگزاری جشن‌های گل‌ریزان برای آزادی زندانیان و همفکری در کارگروه‌های اشتغال‌زایی جوانان از محوری‌ترین اقدامات ما طی سال جاری بوده است.

 امیرغفرانی در تشریح مهم‌ترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان از ابتدای امسال گفت: برگزاری تورجهانی جودو، رقابت‌های تنیس مناطق پنج‌گانه کشور به میزبانی البرز، برپایی المپیاد فرهنگی ورزشی روستاها، تشکیل اولین دوره فستیوال هنرهای رزمی استان به میزبانی فردیس، برگزاری چندین دوره همایش پیاده‌روی خانوادگی در عظیمیه از جمله برنامه‌های سال جاری بوده است.

او بابیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان تنها به رویدادهای ورزشی بسنده نکرده و در بین برنامه‌ها نیز مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را در دستور کار داشته است، افزود: تجلیل از فعالان کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، برگزاری جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان 14 الی 19 سال جرائم غیر عمد استان البرز نیز دیگر فعالیت‌های اجتماعی این اداره کل با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد بوده است.

غفرانی ادامه داد: جلسه همکاری و همفکری فعالان بخش صنعت و معدن، برگزاری جلسه کارگروه اشتغال‌زایی جوانان، نشست هماهنگی بازی‌های آسیایی و المپیک نیز در زمره برنامه‌های این اداره کل بشمار می‌رود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد